|
|
|
|---|---|
|
Har ringt runt lite en del skrotar här i sthlm vill ha 800 kr vilket för mig är ett ockerpris för skrot. Klart brukar vara så när man kommer dit och prutar så sänker dom direkt. | |
| varför köpa dem på skroten?? | |
| dom brukar hålla halva nypriset. men sånna saker köper man ju nytt | |
| Finns nytt för E34 ca 520kr/st E39 ca 720kr/st | |
| Köp inte casterstag på skroten. Känns bara dumsnålt! Man vet ju inte vad man får... | |
| Klart bättre än skroten Länk | |
| Vart finns dom för 520 :- ?? | |
| Diesel Mose. Du har powerpost | |
| klart man kan köpa på skroten! inget att klanka ner på!! här nere kan man hitta för nån hundring. lite skillnad om det är en nyare bil såklart. | |
|
Om du får ett casterstag på skroten för 200 - 300 kr så kan det vara värt pengarna, bilen har gått långt och jag vet inte hur länge jag skall ha kvar den. Det är en gammal bil och nya fel kommer hela tiden även om dom är små. Men det är en av dom bästa bilarna jag haft förutom mina gamla volvos nu börjar säkert en del att rynka på nästan, men jag hade inga problem med dom heller. |
|
| jag har alltid kört bmw, men skall man ha en bil att transportera sig med så finns inget bättre än en gammal volvo!!! | |
| Jag har min bmw till att transportera mig med, tycker det är onödigt att den bara står. | |
|
Jag har just bytt ALLT i framvagnen inkl bussningar krängare dämpare, fjädrar, alla armar och styrleder mm. Känns inte som att de är något man ska snåla med om man använder bilen. Om man inte ska behålla den längre är ingen anledning. Tänk på köparen, va gott att köpa en bil där allt är bytt. empati är dagens ord ;) ___ Med Vänliga Hälsningar Robin Forsberg |
|
| Men Robin du kör ju aldrig med din bil du åker väl fortfarande kommunalt till kista =) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.