|
|
|
|---|---|
|
Inte riktigt säker på vilka fälgar som jag vill ha på bilen (svart E34 Touring), mina nuvarande Schnitzer 18": Länk , eller ett set M5 Paralleleker 18": Länk ... Vad tycker ni? Jag ÄLSKAR Schnitzer fälgarna, men de andra är inte helt galna heller på en svart touring... | |
KS-Samir |
Jag tycker att Schnitzer ser bättre ut |
|
Schnitzerfälgarna håller jag mkt högre än de relativt tråkiga M5-fälgarna! Riktigt snygga med den kanten dessutom!! Behåll de du har! |
|
|
Hallå!! M paralell Danne!!! Enl. mitt tycke de fälgar som är snyggast & homogenast till en superfin e34!!! (Vi kikar upp till sthlm i slutet på Nov. Danne.) |
|
| schnitzer, lägg pengarna på vita blinkers bak ist ;) | |
| schnitzer fälgarna helt klart! | |
|
Hej, äe det nån som har bilder på e39 med 20tum fälgar? Funderar på sådanna men osäker på om det ser för extremt ut. |
|
|
Schnitzerfälgarna alla gånger! Hade likadana Schnitzerkopior på min fd. E36 325 och kommer alltid att älska dom ;). Mvh Jimmy |
|
|
Danne: går mot strömmen och säger M-para. Har inte riktigt fattat hur snygga dem är förrän jag såg Stephans svarta. Finns inte snyggare fälg till E34. Min gamla pärla: Länk |
|
|
Ser ut som om Schnitzer vinner i era ögon alltså? MVH, Danjel (fd. Dandelue) Min bil: Länk |
|
Lappen1 |
oooo sol klart Schnitzer !!!! |
|
M pararellen ska tydligen finnas i 19" på Ebay (kopia naturligtvis) måste vara ruggigt snyggt desutom skulle det reta/förbrylla en del :-) Mvh Danne |
|
gretzky |
Håller nog me b97 men mest för att parallelekern inte e lika vanlig. Båda e snygga så missförstå mig inte, men så länge skivor o ok är lackade o fina så hade jag nog tagit parallel. dieseldoris |
|
Nu är jag lite inne på 7 seriens 18" till E38. Skulle se riktigt biffigt ut. Inte lika sportigt, men elegant och FETT! De är ju så härligt breda i bak med 9": Länk MVH, Danjel (fd. Dandelue) Min bil: Länk |
|
| verkar som det är orginal som gäller här men ACE Hero är fina :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.