|
|
|
|---|---|
|
Jag lurar på att använda 135M-fälgar som vinterfälg till 325:an. Är det någon som har en bild på dem på en e90? Hur ser de ut som 17 tummare? Har någon ett tips på någon annan snygg vinterfälg till e90? Vill helst undvika större än 17 tum, men de flesta fälgar ser ju löjligt små ut när man stoppar in dem i e90ns gigantiska hjulhus. | |
|
Man är sig själv käraste eller hur? Men denna fälg gillar jag på e60/e90 Länk Här finner du den på min e92:a Länk bästa priset på 17" fälgen har jag funnit är ca 1.600 SEK/st. Vilket är ett bra pris tycker jag. Mvh Kristian |
|
|
Den fälgen är toksnygg. Men jag har den som "sommarfälg", då i 18 tum, så jag har hellre än annan fälg på vintern än samma fast mindre. För övrigt finns den som replica för 1195:- på Dahlins däck i Göteborg: Länk |
|
|
Jag fick precis mina vinterdäck monterade. 17" 158 fälgar.. ser riktigt bra ut.. nån kampanj dom hade på bmw.. 13000 för kompletta hjul med dubb.. tyvärr ingen bild ännu.. |
|
| Style 162 8x18 med Nokian 225/40-18 har jag på min 330. | |
| Jag köpte ACSchintzer 17" replica till vinterdäcken med nord frost 5, 225/45. Det blir klart jobbigare när det måste vara 17" men snyggt blev det. Skippade run-flat, tokdyrt och sämre däck. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.