|
|
|
|---|---|
| Får man rabatt på reservdelar på BMW vid medlemskap i bmwcs eller bmwsc? Isåfall är den givna frågan hur mycket? | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
BMWCS medlemskap, Ger snåla 5% hos BMW Örebro. MVH Hasso |
|
Jag har 10% på BMW i Karlskrona. Titta gärna in på min sida. Länk Mvh. Micke Olsson |
|
|
Finns det inga riktlinjer för hur mkt rabatt man ska få? Vore ju lustigt om åf själva får sätta % satsen. Vore bra att veta om man ska bråka lite med dem nu när man ska handla lite nya grejor till pärlan. /Per |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Det verkar som det är upp till ÅF.Vi har bestämt att vi ska ge 5% sa dom i Örebro. MVH Hasso |
|
Hasso har rätt igen. Det är upp till ÅF att själva bestämma hur mycket rabbat som ska ges. Kan även skilja på procentsatsen i samma butik beroende på artikel. Dessutom så gäller bara rabatten på grejer som man tar med sig från ÅF. Alltså inte på verkstadsjobb eller dyligt. Hasso... Såg din bil i galleriet. Helfräck nummerskyltshållare. www.bmwpower.nu *hasso* Titta gärna in på min sida. Länk Mvh. Micke Olsson |
|
My BMW |
Micke O. Jag har hitills alltid fått (5%)rabatt på reservdelar och verkstadsjobb när jag lämnat bilen på BMW i Solna. Inte så mycket tycker jag. De borde kunna lämna lite mera. |
|
I Malmö på Förenade bil gäller 10% på reservdelarna samt ytterligare rabatter upp mot 25% vid specialträffar. |
|
| På paulsons bil i hbg så är det 10% som gäller, och ett trevligt bemötande från reservdelssidan som alltid är ett +. | |
| 10% på Bilcentralen i Sätra, Stockholm | |
|
Jag får 15% på BMW i Luleå, utan att vara med i något el köpt nån bil där. Tycker att det är rätt bra. Livet är för kort för att köra diesel!!! |
|
|
överenskommelsen med BMW CS är väl 5% men sen så ger ett antal butiker 10% Har ni några ställen som ger mer än 5% rabatt så vill jag gärna veta det, gå in på Länk skicka in dian uppgifter så lägger jag upp det efterhand som det kmmer in. Surfa in på www.bimmer.tk |
|
|
10% på BMG i Gbg! ///Tomas M BMW M528i -86 BMW E28 registret #001 |
|
325Ci |
har man 10% rabatt på reservdelar på Paulssons bil i Helsingborg när man går med i BMWCS??? fan...då får man nästan gå med där juh =) |
|
jag fick 5% entusiast-rabatt på BMW Solna. Han tyckte att det fanns gott om folk som bara går med i klubben för att utnyttja rabatterna, medan det finns riktiga entusiaster som jag :-) som hjälper BMW's image. Sånt gör en riktigt glad! Jag önskar att jag en gång må hava min längtan att öppna garaget och släppa ut bilen på torra sommarvägar |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.