|
|
|
|---|---|
|
Så som rubriken lyder, så önskar jag finna en glaslucka till min E23:a! JA, jag har annonserat i div. medier, men inte lyckats finna någon...Finns här några tips kanske? Mvh Anders BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein wie Sie,mein Bayrische Mädel. | |
Paap Reeder |
... om det är samma lucka som till E28 så sägs det här på AP att även luckorna till Saab skall passa. Kika på "samtida" Saabar. MVH /// Paap R |
Paap Reeder |
... har du plåt nu så beakta att i princip hela rasket med gejdrar, wajrar, plåtlock o s v måste bytas till dito för glaslucka. Det går inta att bara byta själva luckan! ... inte på en E28 i a f. MVH /// Paap R |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
KRAFTVERK! Annars har jag en helt rostfri i plåt, om du vill försöka dig på att göra en själv! MVH Patrik |
|
M635Forever: Hur menar Du då? Tillverka en glaslucka själv, eller...? Min lucka är också rostfri, men jag vill ju åt själva extrautrustningen glaslucka... Tack i alla fall :-) Mvh Anders BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.