|
|
|
|---|---|
|
Hej, Som nybliven BMW-ägare, så är detta mitt första inlägg här. Jag har nyligen hämtat ut vår nya bil (530xdT), och vill lackförsegla den inför vintern. Våra två senaste bilar behandlats på MrCap. Jag har alltid varit mycket nöjd med servicen där, men inte lika nöjd med resultatet. Så jag tänkte BMW:n skulle få något annat. Jag undrar om någon har erfarenheter (bra eller dåliga) av Carclean i Stockholm eller av PPS (teflonbaserat tror jag) som de använder sig av. Andra rekommendationer (runt Uppsala) välkomnas. | |
|
Hej och välkommen! DITEC är mitt svar på din fråga. Klart bästa lösningen! "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
|
Länk Mvh |
|
|
Hej! Kul att du postar dina funderingar och grattis till val av trevlig vagn. Ditec har jag personligen använt mig av de senaste 10 åren efter att ha provat det mesta i lackskyddsväg, både före och det senaste åren. Det finns olika bra Ditec-center är min erfarenhet och den bästa jag funnit och åker själv genom halva Sthlm för att komma till är Stockholms Bilvård Länk Min uppfattning är att Jörgen behandlar bilen som det vore hans egen. Dvs kvalitet. Söker du dessutom runt lite på forumet så hittar du mer skrivet om det. Lycka till! Asken Petig med putsen Hatar att slösa, älskar att spendera. Medvetenhet är viktigt vid val av lösning. |
|
|
Tack för era svar! Ditec verkar vara den samstämmiga åsikten - så Ditec får det väl bli. Jag blev imponerad av Carcleans referenser Länk , men jag vågar inte chansa utan att höra några oberoende omdömen (dessutom slipper jag åka till Stockholm). Det finns två Ditec-center i Uppsala (Bilputsen AB och CS Bilrekond). Är det någon som har erfarenheter av något av dessa? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.