|
|
|
|---|---|
|
Jo jag undrar om man skall eftermontera angeleyes UTAN xenon på en 535 -97 vad är det då som krävs ???? Räcker det med att köpa ett komplett set för att sedan "bara" bulta på och koppla in eller krävs det något annat jobb för att allt skall lira 100% ?? Billy / Kattmannen | |
|
Var försiktig bara, Länk Numera åligger det köparen att verifiera att det inte är stöldgods man köper. |
|
|
Jo jo MEN jag tänkte köpa NYTT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Billy / Kattmannen |
|
|
Ja men LÄS mitt inlägg ! Jag skall köpa nya lampor , men UNDRAR är det ngt mer som krävs eller bara att plugga in ?!? Billy / Kattmannen |
|
|
Ja FATTAR ni , jag undrar om det räcker med att köpa ett nytt komplett set eller måste man köpa till ett extra kablage set eller dyligt ?!?! då jag vill uppgradera till Angeleyes utan XENON ! Billy / Kattmannen |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Varför skulle man inte kunna göra det:) Jag köpte 2001 min Inprosats=Hella original från Malå karossteknik allt ingick även adapterkablarna. kostade då 3999kr pga fel prissättning av Hella. Länk ///MVH Hasso Länk |
|
Ok , tack hasso för ett äntligen vettigt svar ! Det är bara mao bara att bulta fast inget annat behöver göras (förutom då en ljusinställning) ? Det man måste då se till är att adapterkablar förjer med i köpet eller ?! Billy / Kattmannen |
|
|
Hasso... Jo dom var ju rätt dyra på malå karosseriteknik.... Sen hittade jag denna länk varför är dom så pass billiga ??? Länk Billy / Kattmannen |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Därför att det inte är Original Hella/ BMW som Inpro/Hella är. Här finns Hella utan xenon också.Länk ///MVH Hasso Länk |
|
Ok tack för den länken Hasso (kände inte till den) Om man nu ska "facelifta" bilen skall man köpa Hella eller den andra modellen som är ngt billigare (är den inte bra ?) eller ?? Fanns ju som sagt 2 st att välja på där ! Billy / Kattmannen |
|
|
HELLA är det självklara valet ifall man vill behålla bilen så original som möjligt...Det andra lampkitet är likvärdigt, men utsendemässigt skiljer det sig lite från originalet. Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
|
Kane: Jaha... Om det stör dej hur jag skriver så svara inte på min frågor , ingen har tvingat dej eller hur ? Billy / Kattmannen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.