AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
650

Schnitzer S7 kjolpaket eftersöks.

Iw
796
Iwarsson
530xd Individual -16
Jag håller på att renovera min E32 750 Highline och funderar lite på ett tidtypiskt kjolpaket. Ni vet hur det börjar, man byter någon del och snart är man där i kakburken med hela handen och tokrenoverar...

Hursomhelst har jag sett diverse bilder på detta paket ihop med Schnitzerfälgarna och bara vill ha! Kolla: Länk Skall montera PDC så då kom tanken när jag ändå håller på att greja med det. Finns de att uppbringa på denna jord fortfarande (eller liknande)?
CK
269
CKamondi
740iA -95
Det är en L du har? Blir det inte krångel med kjolarna eller är det något du redan tänkt på?

Iw
796
Iwarsson
530xd Individual -16
Ja där skulle jag oxå behöva lite hjälp faktiskt. Hartges kjolpaket fanns bara till den korta varianten, men övriga tillverkare?
CK
269
CKamondi
740iA -95
Jag kikade upp det tidigare idag och jag hittade på (dessvärre tappat länken, kan kika efter den igen) att Schnitzer-paketet fanns till 750 iL. Frågan är ju hur lätta de är att hitta, hittar ju inte ens till korta varianten hur mycket jag än söker. Kikar lite till och återkommer.

CK
269
CKamondi
740iA -95
Förresten, har du pratat med OCL Brorssons? Finns på tel. 011-197700. Har för mig att de har importen på AC Schnitzer, de kanske vet något!

Iw
796
Iwarsson
530xd Individual -16
Hyggligt, ringer dem imorrn!

Springer du på något vettigt så länka in det här bara...
Iw
796
Iwarsson
530xd Individual -16
Det visade sig att AC Schnitzer inte hade en enda pinal kvar till E32. Modellen är inte bara gammal utan snarare antik....

Om någon vänlig själ besitter kunskap i ämnet kjolpaket nytt som begagnat till E32 så lägg då gärna upp en länk eller maila mig.

Tilläggas bör att de som jag lyckats hitta nya , typ Erebuni är lika attraktiva för mig som vinterkräksjukan på en kräftfestival....
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.