|
|
|
|---|---|
|
Nån som kan tipsa om något företag som säljer billiga dimljusglas till en M3:a E36?Eller är det bara att bita i det sura äpplet och köpa orginal för 600-700:- kollade på Bildelsimporten och dom tog ungefär lika mycket som BMW så där är det ju ingen ideé att köpa. Sen undrar jag om man använder samma hål som M3 läppen hålls fast med när man monterar GT splittersena och om man kan köpa den justerbara skivan av BMW och vad en sådan kan tänkas kosta?? Tack på förhand! Mvh Ricke | |
|
Dimljus kanske du kan hitta för en billig peng på www.bildelsbasen.se Länk |
|
|
"Ricke" Jo, du använder samma hål + ett par extra om man vill för att fästa "hörnbitarna". Själva Splittern är dyr på BMW, kostar ca 2200:- + att "hörnbitarna" kostar ca 900:- + moms styck. Mvh Kimmo |
|
|
Tack!Jag har bestält "hörnbitarna" av Need For Speed för 1070:- dom hade tyvärr inte mitten biten så det blir nog att köra utan :( Mvh Ricke |
|
| Tro det eller ej men Biltema har utmärkta dimljus till E36 för en billig penning. Faktiskt nästan bättre ihopsskruvade än original. | |
|
Ricke: Beställde du "bara" hörnbitarna eller beställde du också läppen som man bör/ska byta också? /Edvard BMW CS # 4503 |
|
ossism |
ricke: om du bor i sthlm så kan du få köpa dim ljus par för 200kr av mej. touring ska d va! |
|
Bor tyvärr 50 mil från stockholm,har förresten redan beställt nytt dimljus av BMW. Jag beställde inte ny läpp,måste man det eller??Är det risk att man förstör org.läppen?? Mvh Ricke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.