|
|
|
|---|---|
|
Jag söker efter en 325 motor på Powerbörsen, och har fått ett mail från en firma som heter BMW-moterer i Småland, som har renoverade motorer. Jag vill minnas att jag läst om nån firma i småland som inte skulle vara så seriös, som säljer motorer, dom har dessutom bara ett hemligt mobilnumer. BMW CS #5206 | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Länk Tja du hamnar hos den "ökände" Ingemar :) ///MVH Hasso Länk |
|
"För info ring Komviq 0737-316744" Min bil Länk |
|
|
Jag letar en 328 snurra, aktuellt mot våren. Har funderat på den där firman, men, bör man passa sig för han eller? han säger ju dom är nyrenoverade o allt, låter ju bra allt han säger, men är det de? Alternativt köper jag bara nån beg 328 snurra här på börsen.. Va säger panelen? :D |
|
|
Jag har hört mer Ris än ros om Ingemar... men svärfar köpte en 535 av han för några årsen som funkade bra i många år tyvärr kände han sig lite blåst ändå pga för högt pris inbyte + pengar.... Sen kan det väll vara mer vanskligt att handla en motor som inte går att test köra innan köp! Mpower |
|
|
Mjo.. men pris på en 328 är han inte farlig på .. Tror de va 13,000 han skulle ha för en helrenoverad 328, men 325'ans block istället.. så det blir en 328 i gjutgjärn ist för alu. Men mjaaoo.. köper nästan hellre en 328 snurra som gått 10,000 mil och som man vet är OK. |
|
|
En 'helrenoverad' M52 för 13.000.... ringer inga varningsklockor alls hos er snåljåpar? Bara delarna att seriöst helrenovera en motor kostar mer än så, och sen ska 'Ingemar' ha betalt för jobbet + lite vinst också. Köp en begagnad spis hos en seriös skrot istället, som lämnar garanti och står för den! /// Gunnar E. |
|
|
Jo.. därför jag frågade han en gång "HUR kan dom va så billiga" Svaret va att annars blir dom ju inte sålda. Hmm.. finns många fynd då & då på powerbörsen, en del har t.o.m gått under 10,000 mil. Nä, blir nog skroten eller powerbörsen när det är aktuellt. Frågan är ju hur den här "Ingemar" blivit så ökänd, han måste ju tabbat sig big time nån gång/eller flera. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.