|
|
|
|---|---|
|
Rimligt pris på denna? Länk Vad ska man betala? | |
|
Det är svårt att pruta hos BMW handlare. Hur är skicket på sommardäcken? Finns vinterdäck? Hur är garantierna? Jag hade gett max ca 105-110 privat för den bilen. Men deras pris känns inte som att det är i överkant. Svårvärderat. För samma pengar på blocket så kan du få en 528 med mer utrustning. Schnelle fahrt, Härliche fahrt. Länk |
|
| Ska ändå ut till Novation idag. Kan titta på skicket på den. | |
|
Den här kanske kan vara ett alternativ? Länk |
|
|
MLindqvist, Har du tittat på bilen? |
|
|
jonasX2, kollade du länken? Den har bara gått 12000 (mot dina 17000), skinn (mot ditt tyg), taklucka (mot ingen taklucka), Automat (mot din manuell), privat säkert 10% prutmån (mot din firma mindre prut), båda 00-or, 523:or.... Och nej jag äger inte bilen i fråga... men letar efter någonting liknande :) |
|
|
Nähepp, 8 dagar senare jag tror jonas gav upp.... |
|
| 12 ägare... | |
|
528:an som 242 länkar till känns betydligt intressantare. En direktimport men har varit i landet sedan sommaren 2000. ___ //Ulf |
|
|
Vill inte ha en importerad, och det är en 523 jag är ute efter. Samuel2, Har varit 12 ägare på vår M5 -99 också, men den går kanon och är i fint skick ändå. |
|
|
Kanske denna: Länk |
|
|
Tycker det ser ut som om två dörrar är omlackerade på den silverfärgade bilen men det kanske bara är ljuset som ligger fel på bilden? Men visst runt 105-120 tusen får man säkert ge för en fin bil.. Om 3000 tusen mil så har den första svarta rullat 20 tusen mil.. Tänk på det.. /Daniel |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.