|
|
|
|---|---|
|
Hej Jag får kallluft hela tiden men på rutan och fötterna funkar jätte bra! Har faktiskt plockat isär värmeventilen och rengjort men det hjälper inte! Vad kan det vara elfel eller? Bmw e34 | |
|
Om du menar att det bara kommer kalluft genom gallren i instrumenbrädan så är det tyvärr så konstruktionen är - om du inte har ett justeringshjul med blå och röd markering mellan de båda mittengallren. Jag har dock för mig att det utförandet kom mycket senare - jag hade det inte på min E34 1990. Hälsningar ChristerG525 |
|
| Jag får värme i mitten av panelen på min 525i,92 men ej från utblåset därbak som sitter mellan framstolarna, någon som vet om det skall komma värme där? | |
| Jag får kallkuft på föra, mitten och passagera sidan! På vindrutan, sido asså förster och fötter funkar klock ren! | |
| är likadan me min 530-89 varmluft te fönster o fötter men inte i mittkonsolen. är de gjort så? konstig konstruktion isåfall. | |
| Det tycker jag också att det är konstigt om konstrutionen skulle vara så! | |
|
Enligt många så är konstruktionen så om du ej har en markering för varmluft på ratten til spjället. |
|
|
Hejsan! Vet inte om detta hjälper er men... På vår tidigare 540-94 så spökade värmen direkt när vi köpte den. Varmt på fötter & kallt i nyllet. Problemet var att i mittblåset på de bilar som har reglaget med blå/röd markering så är det en potensiometer som du reglerar varm/kalt med. Vår var kass då jag mätt på den. Köpte en beg. på skroten & därefter så funkade varmt/kallt perfekt. |
|
|
Lånar tråden lite. kan man få problem med att man får dålig kyla pga dålig värmeventil?? AC-snurran slår till och snurrar, och ett av rören i motorrummet känns kallt.. dock ingen värme i kupén |
|
|
Jag får varmluft överallt utom bak på mittkonsolen. Mvh Jonas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.