|
|
|
|---|---|
|
Är det din, Lars? Såg dig i så fall på gustavsviksrakan idag. Den såg j-vligt läcker ut! | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Länk ///MVH Hasso Länk |
Lars Jakobsson |
Jonas>>Jupps, thats me :P /Tackar! |
|
Åk inte för fort nu igen bara....... =) |
|
|
Kör ni era M3:or på vintern? Här uppe(sundsvall) är det full vinter, ställer på min i april och jag vill inte ha salt på min bil, huvva. /Micke BmwCS nr05419 Länk |
|
|
Japp, både dubbfria vinterdäck och hardtop är påhängt =) Bilar är till för att brukas och jag skulle aldrig kunna tänka mig att byta ut mina sköna M3 stolar mot något gammalt tyg i en billig vinterbil...... |
|
Lars Jakobsson |
Nej samma här :P Det är bara o gasa...se till att dom är ordentligt varma och tvätta ordentligt.. Sen är det ju inte så mkt till vinter här just nu iallefall.. |
Lars Jakobsson |
Danne>>Jag kör väl aldrig för fort? :P Kan ju därimot inte alltid bestämma vad M3:an har för sig.. jag åker ju bara med :P |
|
Hehe. Inga sunkiga stolar för mig på vintern, men M3:an är en ren entusiastbil för mig, lite olika där märker jag när jag letade bil i våras. /Micke BmwCS nr05419 Länk |
|
|
Det är ju alltid kul att se fräcka bilar bruksas. Såg en dam komma med sin M3 e46 cab, men hund i baksäktet och parkera mitt framför mcdonalds en snöig och slaskig vinterdag. Inte allt för vanlig syn enligt mig. Men själv skulle jag aldrig kunna göra det om jag hade en, eftersom jag som Micke169 bor i sundsvall där vi ibland har lite vintertendenser så skulle den få vara avställd under vinterhalvåret. Mvh Johan |
|
|
Jag körde min året runt. Hade dock lite problem på vintern när det låg nysnö i kombination med friktionsdäck :) Mvh Jonas |
|
|
Grannen kör sin Ferrarii F430 på "vintern", eller åtminstone igår. DET är respekt. Får väl se om det håller i sig när snön ligger också :) Underbart ljud hur som helst. |
|
|
Såg en F360 Spider i Stockholmstrafiken, smutsig som f-n o med små hjul! ojoj Min gamla pärla: Länk |
|
| Ni som kör era M3or på vintern , hur gör ni med dörrarna ? mina fryser fast ganska ofta , riktig jobbigt på morgonen när man är på väg till jobbet , jag har smörjt in gummi lystorna men det verkar inte hjälpa så mycket då det är rutan som fryser fast oftast och vägrar åka ner | |
|
det är ju grymmast å köra sportbil året runt.. fan grejjerna ska ju användas :) |
|
|
Maxad: Det här är iof min första vinter med bilen men den står alltid i garage som håller sig över noll sträcket och parkerar ute gör jag bara korta stunder ex när man handlar och så..... =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.