|
|
|
|---|---|
| Nån som vet hur man tankar ner/bränner en ny dvd-skiva till navigatorn? (E60-2004 Business) | |
|
Jag har också sökt senast uppgraderingen till navigatorn på nätet men inte hittat den. Kan någon som har den rippa den och lägga ut den på DC eller pirate bay??? Förresten är det någon som vet om DVD-skivorna passar till alla navigationssystem från BMW? Går det att byta mellan olika bilar? Själv har jag BMW 330 Ci med Navi professional. |
|
|
xjoehed Du har PowerPost min bil: Länk Sebbe |
|
|
Om det handlar om operativsystemsuppgradering så hittas dessa här Länk När det gäller kart-CD/DVD så brukar inte detta diskuteras i öppna forum för då raderas tråden hyffsat fort. DVD-navi finns i tre utföranden: * MK4 som sitter i sena E39/E46/E53 mm * Business som sitter i E60/E90 mfl * Professional som också sitter i E60/E90 mfl Och samtliga system kräver sina egan kart-DVD. Den som passar till MK4 brukar betecknas med "High". Till MK4 så funkar även de kart-CD som används till MK1-MK3. ___ //Ulf |
|
|
Tack för svaret, men var kan man då få tag på en ny kart-dvd till e60 business? Tacksam för svar. //Bubbla |
|
|
testa ebay.de |
|
|
ok, och om man inte vill köpa en skiva utan bränna den själv? Tack på förhand //Bubbla |
|
| Som sagt: Inte speciellt smart kanske att diskutera här men du går väl till väga på samma sätt som du gör om du vill ha en film eller ett dator prog utan att betala antar jag. Det finns dock billigare än original att köpa i de olika köp o sälj sidor som finns på nätet t.ex Blocket så satsa på det istället. | |
| Bubbla: Var lite kreativ (på ett kanske diskretare sätt)! | |
| Angående uppgraderingen för Navin , hur vet jag om jag har den uppdaterade versionen ? | |
| Kan man inte ordna så man kan kanske byta bakgrunds färgen till nåt annat på Navin ? jag kan endast välja mellan Blå och Grå skulle vilja ha Orange eller Typ Gul som resten av Belysningen | |
| Maxad: Du ser upp i högra hörnet i Setup-menyn vilken version du har på mjukvaran till navin, exempelvis SW4-1/27. | |
|
Maxad Du har PowerPost min bil: Länk |
|
| jag hade /30 . | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.