AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
440

professional/buisness...

Visa användare
498
Uhlmann
328iA Touring -96
behindertengerecht
Passar en Professional stereo i facket där nu min Buisness stereo sitter?
Jag är inte så säker på skillnaderna mellan dom men jag antar att professional har en cd spelare i sig. Tycker det börjar bli lite jobbigt att bara kunna spela skivor från växlaren...

who dares wins...
Jajamän, det är samma DIN-format på båda apparaterna. Till på köpet är det så att du kan skaffa en professional från en e34 om du skulle hitta en sådan. Är nästan 100% säker på detta då vi har en e36 business i vår e34. Det går inte på nyare modeller där stereon är mer "designad" efter inredningen. Men som sagt, DIN-storleken är hemligheten.

/Mvh
Visa användare
498
Uhlmann
328iA Touring -96
behindertengerecht
Hmm... Jag undrar, kan det vara som så att det finns buisness med inbyggd cd spelare eller är det professional som gäller då?

who dares wins...
Jag är med säkerhet, gränsande till visshet, övertygad om att det finns. Till Z3 finns exempelvis business med cd, har för mig jag sett det i någon bmw-katalog. Och en stereo passande z3 passar med all sannolikhet, enligt samma resonemang som i mitt förra inlägg, din e36:a också. Kan till och med vara så att det fanns då e36 såldes också, något jag inte alls skulle bli förvånad över. Du får nog leta bland de senare årsmodellerna kan jag tänka mig, men det borde inte vara en omöjlighet att hitta.

/Mvh
Jo
24.791
Johan B
318dT X-drive F31
Mercedes C220CDI S204
Enligt tillbehörskatalogen finns det en Business cd till E36, #65 12 6 909 884, kostar 6 180 pix!

Mvh
Visa användare
498
Uhlmann
328iA Touring -96
behindertengerecht
Det borde finnas en hel hög med business cd spelare men det ser inte ut som om folk vill sälja dom. Kanske är samlarvärde på dom. Jag letar vidare. Tack för tipsen...

who dares wins...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.