|
|
|
|---|---|
320-325 |
Hej .. jag håller på sätter på en mekanisk dieselpump på min tdsa e34 96a´´ och den mekaniska pumpen är lite högre än orginal diesel pumpen. och precis där pumpen är som högst sitter självklart en givare på insuget .. på undersidan. tror det är den enda givaren som sitter på insuget. . vet nån vad den går till?? kan manskita in den o plugga hålet eller måste jag flytta den. mvh V12 |
|
jag har samma problem, men den kan man nog skita i då den talar om för elpumpen vad det är för insugstemp, men nu finns det ju ingen elpump längre så du har aluinsuget va? men det är ju bara att prova plugga, annars får du flytta givaren jag har inte hunnit så långt än, jag väntar på mitt garage |
|
320-325 |
hmm som jag misstänkte.. japp jag har alu insuget.. tack så hemskt mkt fört infon .. var inte helt säker men det är skit bra att få misstankarna bekräftade. jag står i en carport o mekar.. skit kallt.. och alla dessa löv som envisas att blåsa in under bilen .. men så går det trögt för mej med.. hade jag haft garage så hade det vat skillnad. mvh V12 |
|
aaa, det är så jävla synd om dom som inte har ett garage :P hoppas jag får mitt då jävlar |
|
|
man får väl härda lite,hehe nu är det 18minus ute och lovika vantar på när man ska ut till bilen och meka |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.