|
|
|
|---|---|
|
Jag undrar hur min bil skulle se ut om jag tog bort den där ( T ) listen i Stötfångaren ? Nu är denna inte min bil men jag har en exakt likadant (Länk . Någon som har gjort det ? skulle man kunna montera den igen ? Hur sitter den ? MVH-polishman | |
|
Länk MVH-polishman |
|
|
gärna lite bilder om nån har i silverfärgad. tack för tipset. MVH-polishman |
|
|
Jag vet att en här på Autopower har gjort det och lagt bilder i bloggen. Jag minns inte vem men kan spana lite... "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
|
Länk "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
|
tackar MVH-polishman |
|
|
Länk MVH-polishman |
|
|
Japp..det var jag som lagt det i min blogg. Som ett tillägg så kommer jag nog att köpa ett original M5 "grillnät" i plast. Främst för att lackad aluminium fort tappar färg av stensprut mm, har fått lacka mitt 2 gånger i sommar Här finns en bild i alla fall Länk Mvh Göran Min bil Länk |
|
|
Forry Och var köper man M5s grillnät?? Snygg bil du har. MVH-polishman |
|
|
Forry Din bil har väl ingen m-paket ifrån början ?? MVH-polishman |
|
|
Hur menar du?? M-Chassi har den inte dock M-stötdämpare o fjädrar. Om fronten o bakspoilern är monterad på fabrik vet jag inte då den var så här då jag köpte den, kan väl vara eftermonterat i Tyskland men jag är nöjd i vilket fall:-) Mvh Göran Min bil Länk |
|
|
Forry Din bil har ingen orginal M-paket. Stötdämpareko/fångare fram och bak har monterats efteråt alltså. Men det spelar ingen roll så som du säger ,du är nöjd i alla fall . MVH-polishman |
|
|
Forry Och var köper man M5s grillnät?? MVH-polishman |
|
|
Skall finnas hos din BMW reservdelsgubbe..Kostar ca 5-hundringen vad jag hört. Det blir lite jobb även med detta gallret då hålen där luftintaget till bromsarna visst är blockerade men går att borra bort. Lite extra jobb men samtidigt så slipper du såga isär originalgrillen som jag gjorde för att få en ram till alu-nätet och då kan du spara eller sälja den till någon som vill ha T-ribb grill:-) Det du vinner är ju en grill som alltid är svart och har originalutseendet. Mvh Göran Min bil Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.