|
|
|
|---|---|
|
får bilen serviceboken från fabrik eller när den säljs i affären? ska köpa en importerad 328 tillverkad 96/11 enligt alla papper är den ändå en -98. så när fick den bilen s-boken? kanske e uttagen 98... vilket årtal borde stå på första sidan? när ska s-boken vara tillverkad alltså? massa tjöt där men hoppas att nån fattar | |
| Boken fås med vi leverans av bilen. | |
Gemini__ |
Länk Saxat från texten i länken ovan: "Kontrollera dokumentationen. Servicebok? När är den tryckt? Tryckår står någonstans. Är den tryckt efter det att bilen togs i trafik kan det vara idé att vara skeptisk." Har originalboken som följde med bilen som ny hamnat på villovägar och en ny har gjorts i ordning ska du ha något som styrker äktheten (servicekvitton tex). Mvh: Thomas |
| jo de har ja läst nånstans, men bilen tillverkad 96/11 å uttagen 98...ska boken vara tryckt 96 el. 98? | |
| är det nåton som fattar vad jag menar? fattar knappt själv när ja läser första inlägget | |
|
bilen får service boken när den kommer till sverige.. finns inte ett skit i den annars när den har lastats av i hamnen från båten åker den in i verkstads hallen och får plåtar, transport klossar tas bort, nycklar kodas inte alla, man tar bort transport läget, sen så tar man alla böcker o skickar ot bilen på tvätt... har jobbat på skandiatransport i halmstad så ja vet hur de går till saknar de jobbet lite va ju alltid kul o köra dom nya bilarna innan dom enns har vissats i sverige |
|
|
bilen får service boken när den kommer till sverige vadå i sverige? |
|
| jag tror jo-jo missade att det var en importerad bil. har dock inget definitivt svar på din fråga. skumt att en sådan bil skulle ha stått oreggad hos en handlare i över ett år dock, jag skulle kolla allt extra noga. | |
| javisst, vet inte riktigt vad ja ska kolla bara, 98 i regpapper m.m. men enligt mekonomen är det en 97:a... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.