|
|
|
|---|---|
|
Finns det någon synlig skilnad utan på motorn på en bmw 525 -89 och en bmw 520 -89 finns det någon betäkning på blocket? typ 2,0l o 2,5l? / Christian Var rädd om körkortet | |
|
Undrar om de inte står på toppen vid cyl:1 avgassidan? Dock osäker. Sprang o kolla på min topp som jag har liggandes. En m20b25 topp o på den stod de 2,5l vid cyl:1 avgassidan. Kolla där på bilen. Borde gå att se. ///Micke |
|
|
Tack för det! :) Var rädd om körkortet |
|
|
Finns många många många som har bytt till B25 (2.5l). Både på E34 och E34, både M20 och M50. Och det har nog aldrig stoppats i bes, =D. Ska du byta så kör på! |
|
|
TP_ Jag undrade de därför att jag har nästan funderat på om min bmw som jag köpte som en 525 att det är en 2l motor i den. den går så dåligt. :) Var rädd om körkortet |
|
|
Kan man se skillnaden på en M60 (4L)och en M60b (3L) på samma sätt? Brorsan skulle köpa 540 för ett tag sen som jag gissade hade 3.0 motorn från 530. Killen hade bytt men hade inga papper... Tyckte den var otroligt seg i jämförelse med min 540. MVH, Danjel (fd. Dandelue) Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.