|
|
|
|---|---|
| tjena undrar om det räcker att byta ljusrelaget för att få halvljus automatik har en 325-95 import | |
|
Det skulle jag också vilja veta! har lite problem med att komma ihåg att sätta på ljuset på dagen. (fast man vänjer sig väll så småningom) / Leon |
|
| jag hittade bara det vanliga med relä jag menar att det måste finnas i reglaget som det är orginal | |
|
Har för mej att det bara är att programmera om ljusmodulen. Tror att jag gjorde det på min e36:a. men det kan också ha varit på min nuvarande e46?! // |
|
|
Ok, hur programerade du det isåfall? / Leon |
|
| var inne på bmw å fråga det går inte att programera | |
|
Nej programering är endast på E46 o frammåt, det som behöver bytas är modulen, och sedan även lite fler grejer... Fick ett förslag på 800kr på ett ställe här i Malmö, och på ett annat på 3000kr... Det ena eller det andra, så verkar det iaf innebära lite mer arbete än ett par knapptryckningar. Har ej frågat hur mycket BMW tar för detta dock... Som ovanstående försöker jag väl vänja mig ett tag och lägga pengarna där de behövs mer på bilen, blir nog en av de sista grejerna jag åtgärdar. Dock så har jag märkt att mina medtraffikanter inte är så glada när jag glömmer sätta igång ljuset :/. |
|
|
Finns kit för ändamålet, kommer inte ihåg var, sök här lr google. bara byta reglage för att lösa det är totalt jätte omöjligt. Det är ju relästyrt de där, och det är ju inte ngt relä i reglaget. |
|
| Länk | |
|
kolla in denna Länk , billigt... MVH\\ Mr. KenZoooooooooooo |
|
| har frågat dom på mixon det räcker inte med att byta relä | |
| Mixon tar även de 594kr enl deras sida och det handlar inte om att byta ut ett relä utan att eftermontera en ljusautomatik,deras sats fungerar utmärkt på e36,har monterat flera stycken! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.