|
|
|
|---|---|
|
Hej, Hur mkt skulle en bmw 525 -89 vara värd? Har gått 18000 kr svensk såld Skinnkläsel taklucka allt fungerar både i motor o lådan! Ny lackad vä fram skärm och ny lackad bagagelucka. Bytt motor olja, filter,luftfilter, bromsvätska, nya bromsrör bak, nya bromsbelägg runt om, nya krängninghammastag, Kamrem byte, Nya vinter däck asså har precis köpt för några dagar sen. Ny högtalare i fram dörrarna från BRL ( jag har byggt själv) vita blinkers runt om, klarglas bakljus. Ny besiktad o skattad. 99% rostfri. Hur mkt kan man få tror ni? | |
|
Tycker den hade gått lite för många kronor bara ;) Skämt o sido,kring 15' låter det som för mig.. Mvh Janne. |
|
|
annonspris: 20 - 24 000 kr. Slutpris: 18 - 22 000 kr. Man får ingen vettig E34 för 15 000 kr. ___ Bilen: Länk |
|
|
Ok,mugge...jag la väl in för mycket "egen vill ha faktor" i min värdering :) Men o andra sidan så är "kring 15' " just "kring 15' " och inte exakt 15'...Kanske till och med 18' ;) Mvh Janne. |
|
|
Jo men så är det, du måste ha samma värdering som mig Janne, det går inte annars ;-) Nej, man har väl inte återhämtat sig från E28an ännu, så E34 känns fortfarande "modern" och något som ska värderas högt. ;-) Dessvärre är marknaden helt åt skogen när det gäller bilar idag, alla vill ha allt och i bästa skick men ingen vill betala för det :-/ Men just att det är M20 och inte M50 gör nog den lite svårare att sälja, kan jag tänka mig. ___ Bilen: Länk |
|
|
Ha,ha.. ;) Just jag har som bekant lite svårt för bilar med kamrem och därför tenderar jag att värdera en del dylika bilar en smula lägre än "andra" just pga detta.... Men visst, finns säkert köpare för den bilen för bortåt tjugo papp,eller t.o.m. över det med "lite flax". OM den är så fin som det verkar på beskrivningen naturligtvis.. Nja,en E28 med kamkedja ska man inte behöva återhämta sig ifrån,en ren klassiker som snart överskrider värdet mot t.ex M20 E34 vilken dag som helst(hrmpff)..sedan så klaras avgasvärdena galant på en E28:a..inte att förakta :) Mvh Janne. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.