|
|
|
|---|---|
|
Hej, Har en 523iA-97 som gått 23800 mil, varav mycket landsväg. Bilbytartarmen börjar suga lite. Nu undrar jag på vilken prisnivå det är rimligt att tro att jag kan hitta en köpare. Bilen är fräsch inuti, svenskåld, jag är ägare nr 2, komplett servicebok,den har fått sin beskärda del av parkeringsskador, uppslagna dörrar etc. och har lite antydan till rost på nederkant baklucka. Jag har dock bättrat den enligt konstens alla regler och rostandet har därför avstannat (åtminstone just nu). Ej rökt i och inte heller djur. Bilen går bra och växlar fint. För ACn har jag bytt kondensor, fläkt och kylare på under min tid som ägare. Under de 11000 mil jag kört den har den hela tiden droppat lite olja, dock inte mer än att jag inte behöver fylla på mellan servicarna. Utrustning i övrigt: komfortpaket, cd växlare, helt nya Gislaved NF5, grå tygklädsel, steptronic, stålfälgar både vinter och sommar hjul, blåmetallic. Alltså relativt standarutrustad. Kan man få 50...55....???? Nån som har sålt eller köpt liknande nyligen? Dom här bilarna börjar verkligen komma högt upp i miltal..... | |
|
Hej Njae....kanske i dyraste laget va? Själv gav jag 55000 för min 96:a...fullutrustad av servicechefen på Theanders i Lund. Knappt 16000 mil hade den gått, nybesiktigad och nyskattad....men, men...man kan ju alltid försöka Lycka till Frasse |
|
|
Testa dig fram vilken nivå som är rimlig. Tror att den nivå du nämner dock är i högsta laget. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.