|
|
|
|---|---|
|
Då jag är lite nyfiken på hur påkostad min bil var av första köparen så undrar jag vad av följande som inte var standard: Fönsterhissar fram & bak (gissar att det var standard), el taklucka, stora datorn, automat, skinn, ABS, ASC? (anti spinn), diffad bakaxel samt skidpåsen i ryggstödet bak. Tack på förhand... Fd // Adrenalin. Får man ta BMW:n med sej in i himlen Länk ? | |
|
Du kan gå in till en BMW handlare med ditt chassienummer och få ut utrustningslistan som gäller för just din bil, jag fick den gratis, men kanske kan kosta någon krona. Då får du även reda på om det finns något som du missat. /Mats J |
|
|
Extra var el-luckan, automat, ASC, diffspärr, skisack, läder medan ABS, elhissar och färddator var standard har du klima var även det extra (gäller Tyskland) Mvh Stephan |
|
|
Ok! tack för det, jo klima har den ju också (fungerande). kanske försöker få ut "hela listan" när jag är nere på Gårdsvägen nästa gång (det blir ju en del "studiebesök" där :-)). Fd // Adrenalin. Får man ta BMW:n med sej in i himlen Länk ? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.