|
|
|
|---|---|
Fille |
Snacka inte om körglädje på den här sidan om ni inte har kört en Alfa Romeo. Välj vilken modell ni vill och jag lovar ni är frälsta. Själv har jag 2st. |
|
Ursäkta lille vän men du har hamnat lite fel nu, det här är en sida för oss med riktiga bilar :) Länk |
|
-:BeeMWe:- |
Kan hålla med om att Alfan har den snyggaste fronten, köra vet jag inte, |
|
Visst är Alfa kul..har själv haft en...bra morr i motorn och fina bromsar bl,a...men kvaliten!...maken till dåligt hopskruvad bil har jag sällan sett...Hoppas dom nya har utvecklats på den fronten.. 7900rpm |
|
| Jag håller faktiskt med fille, men tycker att dom nyare alforna är lite trista...och problemet på äldre alfa är ganska så välkänt....rost och åter rost, men fan vad dom går!! | |
| Jo de är snygga och körglada, men de har en misserabel kvalitet! Lyckan består hela vägen till verkstaden! ;-) | |
netsix |
fille Jag tror inte du vet vad körglädje och kvalite betyder, slå upp det i en ordbok och snacka sen... Alfa....hahaha /netsix |
|
1991 blev en polare påkörd i sidan av en liten golf 1a. Alfan totaldemolerades medans golfen bara fick byta ett lyktglas :) Sen när kan man förknippa framhjulsdrift med körglädje? |
|
|
Acey: Det finns bakhjulsdrivna Alfor, ex Alfa 75. Om dom inte hunnit rosta bort allihop :) Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.