|
|
|
|---|---|
|
Jag är sugen på att köpa en BMW 535 -97 som har gått ca 15000 mil, jag tror att jag kan få den för ett bra pris men undrar om det finns någon marknad för den, om det går att sälja igen då jag inte har råd att förlora för mycket. // R | |
|
Nja den har ju rullat 15000 beror på hur länge du vill behålla den Bialr som rullat mkt är ju inte lika lättsålda |
|
| Tänkte bara att ha bilen över vintern, och kör troligtvis inte mer än 1000 mil. | |
|
kommer kanske verka lite skummt att du säljer den efter bara några mil!. Ge han olja Bara!! |
|
| de sämsta som säljare du kan göra är att just sälja bilen kort efter att du just köpt den.. det väcker många misstankar hos köpare. | |
| Allt går att sälja till rätt pris, så frågan är nog bara vad du får ge för bilen? | |
|
Äger en själv svår såld som fan Alkoholist bil Stadskörning 1,7-1,8L Motorväg 1,0-1,4L försäkringspremien svider som fan Men rolig och köra har en till salu fullmatad 1997 |
|
|
Äger en själv svår såld som fan Alkoholist bil Stadskörning 1,7-1,8L Motorväg 1,0-1,4L försäkringspremien svider som fan Men rolig och köra har en till salu fullmatad 1997 kolla stötdämpare fjäderskålen brukar släppa |
|
|
535 och 520 är rimligen de mest svårsålda modellerna. Kan själv tänka mig en 535, men till rätt pris. Ska man ha en bil endast ett kort tag för att snabbt sälja vidare utan större bekymmer eller kraftig prutning ska man nog rikta in sig på Toyota eller Volvo är min bedömning. BMW 535 är nog inte bra val i så fall(tyvärr). |
|
|
att åka bmw idag e inte lika eftertraktat som för några år sedan!... nån som vill höra en kul vits? ni har säkert hört många men här kommer en som va färsk för mig iaf! Vad är skillnaden mellan en bmw och en snigel? ----> ----> ---> På snigeln sitter slemmet utanpå! haha så jävla rå! :D Mvh//Danne |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.