|
|
|
|---|---|
|
Hur många M3 e46 finns reggade i sverige ungefär?.. Tycker det är väldigt sällan som man ser en.. Samt hur många M3 e36 finns det?.. dom ser man rätt ofta | |
|
Sällan? Var bor du? I Skogen? =) // M.v.h. Daniel |
|
|
jo jag bor i skogen å här kör m3 e36:or i åttor runt huset och laggårn hela dagarna.. |
|
|
Jag har inte sett en E46 M3 på lääänge... trodde att jag såg en förra veckan men bromsarna avslöjjade fuskbygget... Kristianstan-Blekinge-området är också lite fattigt på sådanna! _____Vraum!_____ |
|
Lars Jakobsson |
Jag vet minst 4st runt om i Örebro län...om inte nån blivit såld på sista tiden.. |
|
Finns massor i Hbg. Flera stycken inom en radie på 500 m hemma vid mig. Mvh Björn Mvh Björn |
|
|
Tycker man ser en 5 - 6 stycken varje dag här i Sthlm....verkar som att det är "inne" att ha en sån...orginellt... Min bil Länk |
|
|
Här finns det få (sundsvall),nästan ensam jag tror jag. /Micke BmwCS nr05419 Länk |
|
|
I min stad (karlstad) rullar min E46 M3. Och sen har en medelålders herre en också. Dock ser man sällan den ute nån gång. Tror jag sett den en gång ute denna säsongen. Så jag känner mig ganska unik (än så länge =)) E36or finns de dock ganska gott om :D |
|
| RiBBaN: Jag har sett en phoenixgul rätt ofta dom senaste veckorna oxå. | |
| Persson: Det är den jag tänker på :) | |
| Tycker man ser både E46 m3 och E39 m5 rätt ofta i 08:a iaf... | |
|
e46 m3 finns 3 i kristianstad o en hel flock me m5 e39 men bara en m5 touring -95 hihi lite roligare me nått som inte alla andra har M5 THE REAL POWER |
|
Lars Jakobsson |
Kan ju lägga till att det finns minst 2 nya M5:or och 2 M6:or i Örebro med.. Så ganska mkt //M bilar :P Osäker på äldre M3/M5:orna... |
| Persson och RiBBaB_: Det kanske är mig ni sett;) Länk | |
| Tycker man ser ett par stycken varje dag. | |
|
Då bor jag rätt till då, finns nog inga andra M3 E46 i sundsvall vad jag sett iaf. :-)) /Micke BmwCS nr05419 Länk |
|
|
Schaat: ja men inte med dom fälgarna.. Satt orginal på då va? Bor du i Karlstad? Vore kul med en liten bmw träff till våren då :D |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.