|
|
|
|---|---|
|
Hej ! Alpina CS deltar på Bilsportmässan i Älvsjö den 24-26 November ! Vi kommer att ha en monter med två bilar ( B7 Turbo Coupe och B8 4,6 Cabrio ) och alla är välkomna dit och prata Alpina . Det kommer också att finnas möjlighet att köpa Klubbkläder och nummerskyltshållare på plats. Mvh Morgan Alpina Club Schweden Länk | |
|
Det har blivit lite ändringar i bilbeståndet. I stället för B8 cabrion så kommer det en B12 5.7 Coupé. Är det några här ifrån som ska dit? Mvh Morgan Alpina Club Schweden Länk |
|
|
Morgon Hasselkvist Jag kommer till montern och ser fram emot att disskutera Biturbo,B6 och andra Alpinor. Vilken monter finns ni? |
|
|
Vi är i monter C11:60 Mvh Morgan Alpina Club Schweden Länk |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Jag ska försöka hinna titta in! Måste ju se vad Ando gjort med coupen sedan senast! ;-) MVH Patrik |
|
Patrik: Han står garanterat redan där nu och putsar på bilen :) Skall över till mässan om en stund och få upp lite prylar. Varmt välkommen över till montern. :) Mvh, Johnny Alpina Club Schweden |
|
|
Riktigt mycket besökare :) kul !! Det sedvanliga dunka dunka bling bling kom man inte ifrån denna mässa heller! :) |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Ando hade verkligen fått upp puts på sin kärra,tjusigt värre!! B12:an var inte dum den heller!! MVH Patrik Ögonstenarna:Länk |
|
Jag ska lägga upp bilder i morron (måndag) Mvh Morgan Alpina Club Schweden Länk |
|
|
En trailer från bilsportmässan--> Länk Mvh Morgan Alpina Club Schweden Länk |
|
|
Bilder från Alpina Club Schwedens monter --> Länk Mvh Morgan Alpina Club Schweden Länk |
|
|
Nu i helgen 23-25 nov kommer Alpina CS att vara på plats igen för att prata Alpina i monter C02:31. Bilarna som kommer att vara i montern är Eriks B7 Turbo e28 och Lennarts B5 Touring. Mvh Morgan Alpina Club Schweden Länk |
|
|
Mycket trevligt som alltid tidigare! :-) Mvh, Johnny Alpina Club Schweden Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.