|
|
|
|---|---|
|
Hej gott folk. Är i dagsläget en glad 330 kombiägare men har börjat fundera på att byta ut den mot en 745 2002-2003'a under nästa år. Har dock några frågor.. -Vart tror ni prisnivån kommer ligga under nästa år? Jag hade tänkt att importera från Tyskland själv och jag kommer antagligen köpa något som precis passerat 10.000 mil. - Vilken utrustning MÅSTE man ha? - Vilka barnsjukdomar finns. - Är den kul att köra, även för någon som gillar lite mer aktiv körning ibland? - Finns det faceliftade 745or med nya fronten och bakluckan? 3serien är ju många som faceliftat i efterhand.. vet inte om detta är möjligt på 7serien. Hoppas ni proffs kan hjälpa mig med detta :-) //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. | |
|
Farsan har vart glad ägare till en 745 02a, jag tycker att den går skit bra motorn är helt suverän personligen tycker jag att den är kul att köra vid aktiv körning. komfortstolar är mer eller mindre ett måste i övrigt är det bara o leta efter en så utrustad bil som möjligt. angående priset tror ja gatt de kan ligga runt 200 000 i vår... |
|
|
Tack för svaret. Finns det några vanliga fel på 02-03or som man bör kolla extra noga? På 3serien har du ju spindelleder, fläktmotstånd, rost på baklucka och motorhuv mm som är vanligt. //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
Hn har haft 2 fel på sin han fick byta ett slutsteg till prologic enheten och säkerhetsmodulen. symptomen på slutsteget var att det knastrade ur de bakre högtalarna både när bilen var avstängd och igång. säkerhetsmodulen trodde att airbagsen var trasig och den varnade därför för dem vid varje start. det var ganska dyra saker att byta 8000kr st men hittar du ett fint ex har du en toppen bil... |
|
|
Enligt min åsikt är det väl läge att köpa en E65 nu, innan var dom för dyra som begagnade, väntar man så blir de äldre, nybilskänslan finns kvar och priserna ligger runt 250'-300' vilket en normal svenssonbil kan kosta. - Riktigt Många bilder Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.