AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
2.029

spionbilder på kommande m-paketet till e92

här kommer spionbilder på det kommande m-paketet till e92
Länk
Länk
Länk
Pl
1.902
Player
BMW 420d M-sport
Det där är väl aerodynamikpaketet man redan nu kan beställa?
Sw
215
Sward
X5 M50D (F15) 2014
116D (F20) 2013
Det där är inte aerodynamikpaketet. Det påminner lite om spionbilderna på M3 så det kan mycket väl vara nästa m-paket. Hade dock förväntat mig lite mer men det är lite svårt att avgöra på dessa bilder.

/Fredrik Swärd
var ganska snygg men jag hade väntat lite mer racinglook över det, ser ju lite snällt ut det dära
nu är färgen på bilen rätt mörk så man ser ju itne alla former men det ser ut som om det finns cornersplittters i alla fall och det behövs verkligen.. personligen så tycker jag nog att aerodynamik paketet var snyggare.. kundedem itne gjort ett liknande men bara dragit ner de lite så att det blir större intag
An
1.415
Andrè
BMW 335iM Coupè 2008
Ser fördjävligt ut! Påminner om M-paketet till E90/E91
An
1.415
Andrè
BMW 335iM Coupè 2008
Ska det vara så svårt att fixa ett fint M-sport paket?? Ett tips- kolla på BMW E46 Coupe samt dess M-II paket
e30 och m-tech 2 paket menar du? =)
nu känns det faktist lite som om m-divisionen också tappat stinget :(
detta paket ser väldigt bra ut Länk
ja det var lite bättre..

/// Bimmarkomanen
mycke aggresivare
Hur kommer det sig att sedan Bangle kom in i leken har det för varje ny BMW som kommit ut krävts större och större fälgar för att se bra ut? Snart är ju midjelinjen så hög att det är vanskligt.

MVH,
Victor
Vorsprung Durch Überlegenheit
här kommer ytterligare bilder.. baken ser ju inte alls fin ut
Länk
Länk
Länk
Länk
om man nu nånsin har råd med en sån blir det då inte m paket om det dära är det riktiga, är då hellre utan
Bakspoilern ser inte kul ut, frontspoilern var väl inte så tokig!

Keep Your Distance!
Gr
2.160
Grandy
X1 sDrive18i U11 M-Sport -24
997 GT3
Oj vad tråkigt det ser ut att vara. Framförallt bak. Känns som om det kvittar utseendemässigt med M-paket på coupén.
FR
4.317
FRIFART
535i-89 M-Tech
518i-95 Executive
318i-88 IS
Vad är det för bil??? baktil ser det ut som någon Audi, passat eller liknande.
Bakspoilern vad är den? tråkigt att bara hänga på stora plastdelar utan mening, blir lite eftermarknadsstyling över det hela och billig sådan också, BMW borde kunna bättre än så.

Håller med E38B12 att hög midjelinje och kravet på större fälgar för att bilen ska se okej ut är mycket tråkig. Man blir faktiskt ofta arg av att "vanliga" 16" tummare ser larviga ut på var och varannan ny bilmodell som kommer ut.

Tacka vet jag fina klassiska BBS-splittfälgar på en äldre modell med snygga spänstiga linjer som harmoniserar som inte behöver en massa onödig plast för att se skaplig ut.

Idag verkar det vara som större fälgar = snyggare ?? trodde själva utformningen av fälgen som var det centrala? Kommer såväl ihåg när 17" kom på M5E34, vad stora man tyckte de var då, idag är allt under 18" litet tyvärr.
här komemr lire bilder på e93 cab med vad som ser ut att vara samma kjolpaket.... såg faktist mkt snyggare ut på caben Länk
Länk
Länk
Visa användare
2.403
StefanL
BMW M340i Touring -21
MB CLK
Håller med om att M-paketet ser lite tamt ut. Jag har samma front som på den silverfärgade 335:an bmw jerry bifogade. Tyvärr kommer inte svart till sin rätt bildmässigt. Det ska bli intresssant att se övrig utrustning som följer M-paketet , och om det är värt att köpa detta. Länk

//Stefan
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.