|
|
|
|---|---|
|
Hej Har hittat min drömbil och funderar om det är nån idé att sälja 523an eller om det är lönlöst så det är bättre att behålla den. Info om bilen. 523iA Touring Silver metallic 20200mil Steptronic Utrustning: Defa larm Svart skinn TV/navi (uppgraderad till 2,81 med 2006_2 kartan) Xenon Multifunktionsratt Avtagbartdrag Dubbel ECC med rest funktion Anispinn Regnsensor Telefon M5 front (äkta) M5 speglar Takvinge Vita blinkers runtom KW coilowers (ställbara fjäderben) 19" Melber äkta split fälgar, 10" bak 8?" fram 235/35 och 265/30, bakdäcken slut, fram som nya, ska tydligen kostat 35k 17" M5 kopior med dubbfria 235/45/17" i mycket bra skick Importerad -98 alltså tidigt. Nackdel. servoboken har kommit bort så jag har en Svensk servibok som bara är stämplad vid 13,000mil, tidigare ägarae har servart det själv. Bilen känns helrätt och är riktigt fin båda invändigt och i lacken som är orginal bortsett från bakkofångaren och en bakskärm som är omlackat. har hittat en parkeringsbula på bilen i övrigt är den felfri i lack/plåt Finns 2 små rostfläckar som är bättrade på skuffens ytte hörn i överkant alldeles vid bakrutan på 1,5x,1,5cm vardera. rutramen påbakrutan är rostangripen. absolut ingen rost i nederkant på skuff/dörrar eller övrigt på bilen. Ny servad av mig. bytt senaste månaden: Navidatorn termostat casterbussningarna ABS/ASC relä Allt fungerar på bilen och den går som en dröm Bilder: Länk Är 85,000 troligt med 19" fälgarna? //Mattias | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Snygg bil som nog kan tilltala de som inte är kilometerrädda ,tja 85 är väl inte fel utgångsbud. ///MVH Hasso Länk |
|
Tackar. Jo den har ju rullat en bit, men jag tycker att det känns säkrare när den saknar riktig servibok, inte för att jag ger mycket för dessa serviböcker... Nackdelen är kanske att det riktar sig emot en smalare kundkrets pga fälgarna och fjäderbenen. Har lite ångest då bilen jag vill köpa ligger ute på annons nu och jag har inte pengar å lägga ut för 2 bilar (eller jag har en 3e stående oxå), speciellt inte om denna visar sig vara svårsåld. Och får jag inte den nya jag kollat på så vill jag ha kvar denna och inte stå där utan bil =( min kanske inte är så svårsåld om man tar en chansning å köper den andra? Mvh//Mattias |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Man lever ju bara en gång, varför missunna sig nått. Du sätter dig i den situatonen att du måsta göra dig av med bilen, och kan ju får räkna med att dumpa priset, inget är ju inte lättsålt idag om det inte är billigt eller extremt sällsynt ///MVH Hasso Länk |
|
Visst är det så. Nu är jag jävligt nöjd med denna oxå, ingen dålig bil. Och det är just den situationen jag inte vill hamna i, därför jag frågar vad ni tror att den kan vara värd och om det är realistiskt. så är det hyffsat billigt? för den är väl inte helt vanlig med de grejerna? Mvh//Mattias |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.