AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
994

Eftermontera M-paket på e36

Ha
5.327
Haas
M2 F22 Competition - 19
Är de samma infästningar som orginal? alltså att de är bara att skruva dit?

Tänkte även kolla om bmw fortfarande säljer detta paket? antar att dom tar bra betalt för de i så fall :)
För begangnat finns de ju typ aldrig så...
Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

Javisst säljer BMW M-paket fortfarande. Men jag tror du är ute efter M-optik, alltså bara spoilrar och kjolar? Eller du ska ha M-chassi oxå? BMW tar nog en rejäl summa för M-optik idag och ännu mer om du oxå ska ha M-chassi. Håller du dig till Original-produkter så passar delarna rakt av.

Men hör med Razvan på Stylabilen.se de säljer bla. BMW Orginal prylar till bra priser.

Lycka till / Jimmy
Ha
5.327
Haas
M2 F22 Competition - 19
Okej,sorry...menade M-optiken! M-chassi är nog inte av intresse...
Är inte min bil de gäller nämligen...
Men vad skulle man få slänga upp för M-optiken på bmw?

Har stylabilen orginal prylarna,eller är de kopior på orginalet du menar?
Visa användare
1.981
Thorssa
Volvo V60 D4 AWD R-design -13
Jag köpte en front på stylabilen och det är originalgrejer de har. Starkt rekommenderat!

Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

Ja precis, jag anade nästan att det bara va stylig du va ute efter ;). Javisst det är BMW Orginal produkter Stylabilen kan fixa. Tror att dom tar delarna från BMW i Tyskland och därav priset. Ring och kolla pris med Razvan han kan säkert fixa ett bra paketpris til dig.

Vet ej vad BMW i Sverige tar, men har för mig att jag hört/läst att det ligger på ca 12000kr för frontspoiler, bakspoiler och sidokjolar.

Mvh Jimmy
finns även hos Länk

- UTAN FRI FART STANNAR SVERIGE -
Gr
2.160
Grandy
X1 sDrive18i U11 M-Sport -24
997 GT3
och på ebay.de
Ha
5.327
Haas
M2 F22 Competition - 19
Vad jag fick fram så tar Schmiedmann ungefär 11500:- för front,sidokjolar och bakspoiler + läpp till fronten. Orginal då alltså.
För icke orginal runt 8000:- + läpp.

Är icke orginal något att ha om man jämför mot orginal samt prisvärdhet?
835
Pär:an
BMW 530e iPerformance M-Sport -18
Är det nästan inte enklare att köpa en iM istället så får du M-chassie, M-inredning och alla spoilers du pratar om... finns ganska många ute i annons nu tycker jag...
Ha
5.327
Haas
M2 F22 Competition - 19
Klart man helst av allt köper en som redan har de från fabrik,men nu gällde inte mig då jag inte ens har någon e36 ännu...inte för en i vår.

Jo,just nu verkar de finnas en del till salu...hoppas de finns gott om dom i vår också till rimliga priser.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.