|
|
|
|---|---|
|
Är de samma infästningar som orginal? alltså att de är bara att skruva dit? Tänkte även kolla om bmw fortfarande säljer detta paket? antar att dom tar bra betalt för de i så fall :) För begangnat finns de ju typ aldrig så... | |
|
Javisst säljer BMW M-paket fortfarande. Men jag tror du är ute efter M-optik, alltså bara spoilrar och kjolar? Eller du ska ha M-chassi oxå? BMW tar nog en rejäl summa för M-optik idag och ännu mer om du oxå ska ha M-chassi. Håller du dig till Original-produkter så passar delarna rakt av. Men hör med Razvan på Stylabilen.se de säljer bla. BMW Orginal prylar till bra priser. Lycka till / Jimmy |
|
|
Okej,sorry...menade M-optiken! M-chassi är nog inte av intresse... Är inte min bil de gäller nämligen... Men vad skulle man få slänga upp för M-optiken på bmw? Har stylabilen orginal prylarna,eller är de kopior på orginalet du menar? |
|
|
Jag köpte en front på stylabilen och det är originalgrejer de har. Starkt rekommenderat! |
|
|
Ja precis, jag anade nästan att det bara va stylig du va ute efter ;). Javisst det är BMW Orginal produkter Stylabilen kan fixa. Tror att dom tar delarna från BMW i Tyskland och därav priset. Ring och kolla pris med Razvan han kan säkert fixa ett bra paketpris til dig. Vet ej vad BMW i Sverige tar, men har för mig att jag hört/läst att det ligger på ca 12000kr för frontspoiler, bakspoiler och sidokjolar. Mvh Jimmy |
|
|
finns även hos Länk - UTAN FRI FART STANNAR SVERIGE - |
|
| och på ebay.de | |
|
Vad jag fick fram så tar Schmiedmann ungefär 11500:- för front,sidokjolar och bakspoiler + läpp till fronten. Orginal då alltså. För icke orginal runt 8000:- + läpp. Är icke orginal något att ha om man jämför mot orginal samt prisvärdhet? |
|
| Är det nästan inte enklare att köpa en iM istället så får du M-chassie, M-inredning och alla spoilers du pratar om... finns ganska många ute i annons nu tycker jag... | |
|
Klart man helst av allt köper en som redan har de från fabrik,men nu gällde inte mig då jag inte ens har någon e36 ännu...inte för en i vår. Jo,just nu verkar de finnas en del till salu...hoppas de finns gott om dom i vår också till rimliga priser. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.