AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
1.278

Beklämmande - E38 på ebay!

Scheckheft
Hej
Ibland är det beklämmande att se vad som erbjuds på världens största auktionssajt. Denna E38 erbjuds med 3500 mil på mätaren. Kolla gärna in följande:
* skinnet (närbild baksätet) - hur skitigt som helst
* avsaknad av gaspedal
* plastkåpan vid tändlåset
* passformen handskfacket
* passform motorhuv - framskärm höger sida
* passform framskärm -dörr vänster sida
* avsaknad av BMW emblem till lm hjulen

Annonsen påtalar att bilen hade en krockskada - jojo och vilka klåpare har lagat bilen? Serviceboken är med största sannolikhet förfalskad. Detta med tanke på vilka regplåtar bilen har och var bilen ska vara servad enligt boken.
Länk

Mvh
Scheckheft
Visa användare
4.704
J.L
BMW M2-24
Ett halvfärdigt renoveringsobjekt får man se dom som.
Vad jag förstår är airbags utlösta, men inte utbytta efteråt, verkar ju seriöst...
De kostar väl ungefär samma summa som bilens inköpspris att laga upp den i ok skick

BMW CS #5139
Visa användare
834
don-salvatore87
G31 520d xDrive M-sport -21 Sophistogrå Brillianteffekt metallic
synd att se sådana objekt, skulle nog inte kosta så mycket att åtgärda en del av de felen och samtidigt göra bilen en stor tjänst.

-
Riktigt Många bilder Länk
ja
190
jalpina
Alpina B10 Bi-Turbo -92
AlpinaCS #004
Hoppas någon ser till att fixa upp den, den ser i övrigt inte att vara redo för begravning ännu tycker jag.
Ro
56
Ronin72
BMW 535DT
Ngn mer än jag som såg att de sitter andra fälgar på bilden om man scrollar längst ned som är tagen bakifrån snett från höger ?

/Ronin
Bj
4
BjörnH
735iL -89
Sista bilderna på 2-tummarna var bara ett exempel. Enligt texten ingår de ej i aktionen, och finns heller ej tillgängliga.

BjörnH
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.