|
|
|
|---|---|
|
Eftersom det är dags för tillökning i familjen igen så får jag nog sälja min E46a, vad kan man tänkas få för följande? Det är inte jättebråttom att bli av med den 320 Touring (170 hk) -01 * Svensksåld * 8500 mil * Stålgråmetallic * Komfortpaket * Xenonljus * Sportstolar i ljusgrått läder * 18" BBS-fälgar * 16" alufälgar med dubbdäck Är 120-130 orimligt som slutpris? | |
|
Hej, Låter som ett ganska vettigt prisintervall. |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Håller med skulle mycket väl tänka mig betala den pengen för en sådan bil. ///MVH Hasso Länk |
|
Tror också du ligger ganska rätt på det. ___ //Ulf |
|
|
Håller med. 170 hk motorn är ju eftertraktad och utrustningen är bra. Du kanske kan få över 130.000 kr? Mr C |
|
|
bilpriser.se säger sä här: Köppris 136 100 kr Uppskattat pris vid köp hos bilhandlare. Privatpris 115 000-126 000 kr Uppskattat pris vid köp av privatperson. Men då är inte 18-tummarna med, och inte heller xenonljuset (eller ingår det i komfortpaketet?)... / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
| Blev bjuden 130 i inbytespris vid byte till en E39a av BMW här i stan. Iofs ligger han 10k över bilpriser.ses pris på den bilen han vill sälja men det måste väl ändå räknas som ett bra bud? | |
| Japp... 130 är ett väldigt bra pris för att vara från en bilhandlare. Har bilen Facelift'en ? | |
| Nej, ingen facelift | |
|
Vad ska du byta till om man får fråga? E39 touring? |
|
|
Japp, en 525 Touring -02. Sen blir det M3 E92 till hösten som leksak :) |
|
|
Vi kanske skulle ta och byta bil.Jag behöver en billigare,och din kan vara ett alternativ..Jag har en 525i M-sport Touring -03,silvermet,7000 mil,sv.-såld.nyservad,inga skavanker eller omlackningar.Garanterat toppskick!! Ska du ha en E39 så helt klart M-paket att rekommndera då dom står sig bra mycket bättre i värde än dom "vanliga". Låter det intressant? |
|
|
Jojje..Du vill inte ha en 330 istället?? Är på jakt efter en sådan bil som din. |
|
|
330 hade varit roligt igen,men tyvärr behöver jag kombi... Vad säger du MR 328 :-) ?? |
|
|
Ok! Får väl leta vidare. |
|
| Blev det något byte? | |
| Har ej hört av Mr. 328... | |
|
Mr328: Sålde du bilen? I så fall vad fick du? Har själv en liknande bil och det hade varit intressant att veta. |
|
| Jag bytte in den på BMW och fick 130 för den i inbytesvärde. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.