AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
406

Kan man göra nått åt CP-färddatorer??

325Ci
kan man göra nått åt att det e svårt att se ibland i displayen??
vad kostar en ny (lilla)??
vad kostar en ny (stora)??
kan ja har den stora i min 325Ci-93 som har den lilla nu???

m.v.h. Daniel
Volvo
Ka´nske en dum fråga men hur ser man om man har den stora eller lilla kan jag ha den stora i min 328 96???
kamber
Hmm heheh ! har för mig att den stora har fler knappar och att du ha olika saker du kan se som förbrukning per mil m.m

/Bujachaka....
B M W 318 -86 E30.....
325Ci
den stora datorn har 2 hela rader med kanappar.. den lilla en +1,10,100,1000 tror ja
325Ci
den stora datorn har 2 hela rader med kanappar.. den lilla en +1,10,100,1000. sen finns det många fler funktioner på den stora.
Tjena!

Jag har samma problem med min dator (lilla)
Oftast kan man bara se typ varannan kristall eller
nått, men det beror också på hur varmt/fuktigt det är ute. Plockade ur den och la den på ett element några dagar för att driva ur fukt och satte ihop den igen.
Blev ingen större skillnad men när jag tryckte lite här och där så blev bilden ganska bra, vet inte om det är glapp i den, isåfall kanske man ska löda om alla lödningar..... Men efter nån vecka så är den lika dålig igen, ringde till BMW och dom ville ha 2500:- för en ny, känns nästan som det kvittar..... =)

Mvh
Patrik 325i -92
Bj
357
Bjale_racing
325i 24v 93a
Har samma prob,förvånande lr??har lilla fast det finns en ännu mindre!soppa förbrukningen visas ju i instrumenten,det är dom som har olje temp(lr om det är tryck??) där förbruknings mätaren siter som har förbrukning i datorn.men,hur löser man det där med kristallerna??en del drygt ju!!!

D är fegt o släppa gasen!
Visa användare
427
Preben
Chevrolet Colorado -05
X5 4,4 -02
Konstigt, jag har hört många som har haft samma problem och dom har fått köpa nya.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.