|
|
|
|---|---|
|
Hej, tänkte höra lite vad ni som har en E34 540ia i försäkring. Jag bor i sthlm, en förort utan garage. Betalar 1239 /månad för helförsäkring. Är det galet mycket? känns väldigt dyrt för en 93a. Mvh beemoholist | |
|
Ingen som betalar något alls :))) ??? beemoholist |
|
| Tror ja betalar runt 8000 kr om året. Helförsäkring. | |
|
Tommy:ringer du 6 bolag så har du säkert stor chans att spara en tusen lapp eller 2 per år. Mpower |
|
| insplanet !!! | |
|
2110:- ca och Länsförsäkringar. Kul att bo på landet med garage, hundar som få vill möta i skarpt läge och kunna köra med trafikförsäkring. Jag kallar bilen för sparbössan för att den är så billig i drift. ;) Skälet är att jag inte har för vana att krocka (ok alla kan ha otur men pga att jag mest kör landsväg/motorväg kan jag i viss mån påverka sannolikheten för att jag blir vållande genom att hålla rejäla avstånd och vara uppmärksam och anpassa hastigheten till väglag/sikt/väder) och att jag inte anser att det är värt att årligen betala uppåt 10 % av bilens värde i form av försäkring. På mina tidigare BMW:s hade jag däremot helförsäkring men då var kostnaden ca 3-4 % av värdet. Mvh Mikael |
|
|
6400:- per år halvförs hos tennant. Bor också i Sthlm |
|
|
Tack för era svar. Vad billiga försäkringar ni har. Jo tack, har ringt insplanet, men ska kolla med Tennant eller bmw. Måste gå att pressa detta pris..Betalar 14-15 000 i dagsläget för helförsäkring. mvh Tommy beemoholist |
|
|
Trodde inte tennant försäkrade motorstarka bilar. |
|
| 7700:-/år helförsäkring hos Länsförsökringar. | |
|
Persson, var bor du? Låter billigt.. beemoholist |
|
| Utanför Karlstad | |
|
Ok thanx..därav det billiagre priset då :)) beemoholist |
|
|
Jag betalade 5800 kr / år helförsäkring på en 540 touring -98 som jag hade för ett tag sedan. PB |
|
|
IF var bolaget. PB |
|
|
Ska ringa runt järneeet. Måste som sagt finnas billigare.. beemoholist |
|
| Jag betalar ca 15.500 hel och 1500mil per år för min 540 -98, bor i sthlm och är 28år hos BMW org. försäkr.. Tycker det är hutlöst mycket men vågar inte gå ner på halv för då kommer jag garanterat ligga i diket dagen efter. | |
|
VARFÖR RINGA använd insplanet ring de som dom inte ringt 69ers |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.