|
|
|
|---|---|
| hej alla funderar på att byta bil och har sett att det finns en m3 e46 på gemo bil...det är den svarta sv-sålda m3a från 03 som kanske verkar intresant är det någon som har sett den bilen varit å kollat på den...tack på förhand och ha det så bra...MVH | |
|
Cado: Menar du? Länk Den röda inredningen skrämmer nog de flesta. Saknar navi,SMG och lite annat som jag tycker är ett måste på en M3. Kan säkert prutas ned pga stått länge,vintern står nästan vid dörren. |
|
| ja det är den jag menar...jag vill helst ha en manell och att den saknar navi spelar nästan ingen roll...starre hur mycket tycker du den är värd...och är det någon som har set bilen live MVH | |
| Dom har ju säkerligen byt in den för 290-300 max, så 325-330 om den är riktigt fin. Själv byte jag in min M3:a det var en 03:a på 5500mil sv-såld, fick 345 för ca:8-9 månader sen. | |
| Hej. Det är min tidigare M3 ni pratar om... Jag kan säga att den är mycke fin. Jag har inte solgt den till gemo bil. Det är honom som köpte den av mig som säljar den igennom gemo bil. | |
| stigm3 det står i annonsen att det är vmax i bilen är den chipad eller är bara fartspären borttagen...MVH | |
| Tjena. Styrboksen har varit uppe hos "itsfun.nu" och fått tagit bort fartspärren. Samtidig har det nu fått 5-8 hk ekstra enligt dom. Alla paper på arbetet finns, och garanti. Där har inte varit något konstigt med bilen. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.