|
|
|
|---|---|
|
Någon som provat att montera basen, typ 10-12 tummare i reservhjulsbaljan i en E36 sedan. Har funderingar att prova det, montera den snett uppåt bakåt. Är förmodligen långt från optimalt men då har man ju hela bagaget ledigt som jag vill ha. Kommer jag att få in nån bas i kupen verkligen. Nån som har nån teori. Sen har jag en annan fråga: Får jag tävla i Rookie-klasserna i välljud om jag tidigare(ca 5 år sedan) tävlat crank i proffsklassen tidigare. mvh Andy | |
|
tävlingen e inga problem... crank o sasca har inget med varandra o göra längre (om det haft det innan) men jag skulle rekomendera en låda under handskfacket om det finns plats... typ 7-8 liter till en RF punch 8" konceptet lirar bra i min E39... basen listar 950:- då 'behövs' nästan inget bak... mvh Danne 390Nm - oljebrännare! nu med 20" 'igen' Länk |
|
|
Jeg har både bas og slutsteg monteret i reservhjulsbaljan. (det er en Coupe, men princippet er det samme) Om man noget afdækning kan man stadigvæk laste fuldt. Dog er der lidt problemer med at få bassen i bilen, om ikke ½ af bagsædet fældes frem. Andy: Har kort om du vil se? (men ingen hemsida) Hilsen Rold (dansk) |
|
|
Har du dom så att du kan maila kort på bygget så är det intressant. mvh Andy |
|
|
Åttatummare fram har jag länge lurat på. Kanske dags att testa. |
|
|
en annan lösning med basen är ju isobarik, det blir väldigt mycket plats i alla fall, körde det med mina basar, men jag räknade helt fel så lådan blev mer än dubbelt så stor mot vad den skulle vara, lät inte så bra. tyckte det såg rimligt ut med 50 liters låda, men den skulle ju bara vara 25 eller nått till 2 rockford hx2 15" [Varför ha en motor som suger, när det finns fläkt?] |
|
|
Andy - gör det... blev ett mycket lyckat resultat i min vagn iallafall =) mvh Danne 390Nm - oljebrännare! nu med 20" 'igen' Länk |
|
|
Tack så mkt för svaren! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.