|
|
|
|---|---|
| Har en uppsättning smidda M3 GT fälgar som ser ganska taskiga ut (kantstötta och allmänt tråkiga) som jag tänkte använda denna säsong. Är dom väldigt dyra att fixa hos fälgfixarna? Tycker att det är lite synd att skita i ett par äkta smidda GT fälgar.... Nän som har erfarenheter? | |
|
Har lämnat 3 olika fälgar till dem. En Z3 M fälg som blev mycket bra. Blir inte lika slitstarkt som nytt men de gär mycket gott arbete. Sk splitt fälgar är de lite mer försiktiga med - ofta blir den polerade kanten i lite annan ton. Är just på G att lämna in 4 st Schnitzer Rennsport på renovering. Pris: Bara lack och blästring ca 500 per fälg tror jag // Sista fracken har inga fickor... |
|
| Vet någon om det finns något liknande i stockholm? | |
|
Lämnade in 2 st 20 tummare för avsmalning till fälgfixarna. Efter att ha fått ringt ca 1-2 ggr i veckan så fick jag tbks fälgarna, och fyy faan för deras jävla jobb. Stora flagor borta på baksidan av fälgarna och rinningar överallt i klarlacken + allmänt kasst jobb. Det enda som såg bra ut var svetsen där avsmalningen var gjord. Suck. |
|
|
Denna firman har varit uppe här på forumet tidigare. Enligt dom som skrev då så skulle jag ALDRIG lämna något till dom. Titta gärna in på min sida. Länk Mvh. Micke Olsson |
|
| fan åxå. vad gör man då? | |
|
Hallå Johan! Du har kvar bilen ser jag, eller är du på jakt efter en M3 -96? Jo apropå dina fälgar. Du känner ingen som ska uppåt Sthlm som då kan lämna av dem hos Intera? Det är kanske ingen idé att tipsa om Gula sidorna? Mvh Carsten |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.