|
|
|
|---|---|
|
Hej, detta har säkert varit uppe tidigare, jag har sökt men ej funnit! Jag har även sökt på BMW Sveriges hemsida utan resultat, fick dock inte igång bilkonfiguratorn. Jag vill helt enkelt veta vad paketen comfort, advantage och förvaring innebär för E90! Hälsn. /Johan G | |
|
Hej Johan, visst är det irriterande med bilkonfiguratorn, jag får inte igång den heller... :( Sitter med prislistan för E91 framför mig och så här är paketen uppbyggda för den modellen (viss reservation för att det kan finnas någon skillnad med E90): Comfort: Aut avbländande backspegel Armstöd fram PDC bak Regnsensor Klimatautomatik Farthållare (med bromsfunktion på 6-cyl) Radio BMW Pro Advantage: Läderklädd ratt med multifunktion (=knappar) Fälg 154 till 318i, 320i och 318d Fälg 156 till 325i Exteriördetaljer i karossens färg Dimstrålkastare (inkl uppvärmning av yttre backspeglar och spolarmunst.) Förvaring: 2st mugghållare fram Förvaringsfack på förarsidan 2st 12V-uttag i baksätet Förvaringsnät på baksidan av framstolarna (standard på 6-cyl) /ElakaKatten |
|
|
Tusen tack, bilkonfiguratorn är superirriterande! Jag har testat på olika nätläsare samt på både XP och Win2K utan framgång.. Det var faktiskt E91 jag avsåg även om jag slarvigt skrev 90, tack i alla fall för snabba och raka besked! /Johan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.