|
|
|
|---|---|
|
Hej, jag är ny här...... Är sugen på denna x5 4.4 i, årsmod 2003 som nu finns på blocket. Vad säger ni? Perfekt skick bortsett från bakdäcken som är slut. 320' ok? Länk | |
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
Hej! Jag måste säga att för de pengarna skulle jag hellre leta efter en faceliftad 3,0:a och tokpruta på den. utseendet skiljer en hel del mellan 03 och 04:a, liksom X-drive och 6-stegad automat (som i sig tyvärr är sämre än den 5-stegade enligt mig...) fast å andra sidan så är V8:an väldigt mysig att köra med. men jag tror tyvärr att du får räkna med ganska häftig värdeminskning på en så pass dyr ej faceliftad bil. mvh johan |
| Ok. Bilen är tre år och har sjunkit med med nästan 10 000 kronor per månad. Frågan är om det stannat av lite nu. Om det från nu är 5 000 kronor per månad skulle jag få 120 000 om tre år. Det kan nog vara så. Har sett att BMW Solna vill ha 395' för en likadan som gått 4 800 mil. Men de är ju helt galna i sin prissättning iofs. | |
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
nja, det är blandat. vissa bilar (bla E61) har de mycket konkurrenskraftiga priser på. andra är som du säger helt vrickade. men den kostade väl runt 600' ny? jag har i alla fall sett 3,0:or från -04 för drygt 300', men då är det den minst eftertraktade modellen av X5. fullt förståeligt. en faceliftad 4,4:a är nog väldigt svår att hitta under 400'. nog tror jag du får ut 120' om 3 år för en sådan, så om 5 papp i månaden + ränta + driftskostnader är ok så varför inte? mvh johan |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.