|
|
|
|---|---|
| min m5a 3.8 92a touring blöddrade först sen va va den strömlöst sen dog den varför ????? hjääälp mig | |
|
Hej. Antagligen så laddar den inte längre. Ett nytt laddrelä till generatorn skulle nog hjälpa dej. Mvh Andreas Hellre parkinson och spilla ut halva groggen än alzheimers och glömma vart man ställt den. |
|
| oki jag ska kolla det tack för svar | |
| föresten kan det va därför han blöddrar ???? | |
|
När mitt laddrelä gav upp så börja motorn gå ojämt och "Check Engine"lampan tändes (har den inkopplad på min m5a) sen tändes laddlampan och alla instrument slutade fungera, stängde då av bilen då jag ej var helt säker på problemet och jag såg ej motortempratur längre. Kolla så att den laddar, gör den inte det så tror jag att ett nytt laddrelä är lösningen, i min sitter det en boschgenerator och ett relä från tex volvo passar utmärkt,det är desutom mycket billigare. Det laddar kanske inte 13,8Volt (som ja tror m5an ska ha) utan 13,4 har ja för mej. men det är billigare och funkar utmärkt. ///Andreas Hellre parkinson och spilla ut halva groggen än alzheimers och glömma vart man ställt den. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.