|
|
|
|---|---|
|
Har precis hämtat ut min nya 535d! Supernöjd men saknar en del utrustning som man kanske skulle valt från början. Är det ngn som vet om det enkelt går att eftermontera nedanstående utrustning, eller ngn som har erfarenhet av att ha gjort det? Och kanske om det är dyrt? 1. Bluetooth (integrerad med i-drive) 2. Uppgradering högtalare (sitter navi-pro i men för klent ljud!) 3. Röststyrning navi? Jag har också klurat på om det är möjligt att få i-drive att starta i läge där kartan ligger framme, utan att behöva gå igenom alla stegen. Tack på förhand!!. | |
|
Allt kan eftermonteras !! 1. Vi har fått bluetooth eftermonterat i Stockholm hos BMW, utan problem.. Tror det kostade runt 8000-9000 SEK, men vår bil var förberedd för mobiltelefon (mic, kablar, antenn).. 2. Logic 7 kan eftermonteras, vet ej pris, men det kan man.. Har din bil HIFI nu eller? 3. Röststyrning - yes! Kan du montera i samband med bluetooth, då den använder samma mic som telefonen har jag för mig.. Jag har läst om många med E60/61 som har fått röststyrning eftermonterat :-) Det fungerar klockrent, den har hur många kommandon som hellst! Man kan dock inte mata in destinationen med röststyrningen vid adresser i Sverige, Danmark och Norge.. Men det kan man med adresser i Tyskland, och de andre större länderna. Besök evt. e60.net - för mera info kring din nya bil.. BMW - Freude Am Fahren //Simon |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.