|
|
|
|---|---|
|
Ja som sagt , det verkar vara svårt att välja vilket av alla varianter/märken som finns..... Samt så verkar det vara svårt att hitta till just e39 535 innan 99 (då den inte såldes ny i Sverige). Någon som kan rekommendera vilket chip isf ni skulle välja och varför ? Billy / Kattmannen | |
| Det var nån här på forumet som chipadee sin 540 på turbocenter kolal med dom kanske? | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
OlW eller Estrella ?? är nog mera kinkig med dippen isåfall :) ///MVH Hasso Länk |
|
Coop har väl chips också eller ? Nä men allvarligt talat.... Billy / Kattmannen |
|
|
Itsfun Länk har till din bil. ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
|
Jesper. Jo jag har sett det och bra pris är det dessutom (eftersom man är medlem i alpinacs) men vad jag kan förstå så är det till den "nyare" 535 maskinen.... Det kanske passar ändå ?! Billy / Kattmannen |
|
|
Billy.. Som jag fattat det när jag pratade med Qvarnis så ligger deras hemsida efter med uppdateringen.. De har tydligen "chip" till fler bilar än de som listats, så dra ett mail och fråga. Jag fick svar på 20 minuter när jag mailade. //amullo --- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.