|
|
|
|---|---|
|
varför står det ingen årsmodell på en 328, ja kollat på vv.se? import 00 men min 325 import står det -92 på.....något lurt? finns det något sätt man kan se vilken årsmodell det e? | |
|
Skrevs in på 90-talet men togs sedan bort. Gäller ju även sv-sålda bilar. Ta redan på chassinr och knappa in det här Länk så ser du när bilen är tillverkad. ___ //Ulf |
|
| var står chassienr på 328? | |
|
skall man kolla typ motornr(finns det) när man köper importbil? har ju varit i sweden ett tag nu men ändå? |
|
|
Om du menar var på bilen så har du det t ex på nummerplåten. Har du regnr så kan du hitta chassinr här Länk ___ //Ulf |
|
| vet du hur det är med fronten? skall de vara samma spoiler på 328- 92 å 328- 98? | |
|
328 kom först från modellår 95. Vad jag vet så skiljer sig fronten något mellan äldre och nyare E36 men det finns säkert andra som kan detta i detalj ___ //Ulf |
|
|
Production date 1996 / 11 är ju ingen 98 då alltså? Hur fan kan en bilhandlare sälja den som 98? |
|
|
finns det möjlighet att den sidan har fel? den första du länka till? Kan bmw i gbg kolla upp detta, även på importbil? |
|
|
Inget ovanligt, tyvärr... ___ //Ulf |
|
| tack så jättemkt för hjälpen, nu slipper jag iaf köpa en skum bil, hur stor chans är det att den inte är skruvad? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.