|
|
|
|---|---|
|
Har en del frågor. Undrar hur bra en 545 IA E60 är? 1. Hur mycket soppa drar den i stadskörning? 2. Hur bra kvalitet är det på en den? (Spec 2004 mod) 3. Hur mycket ska man ge för en sådan med M-pkt ungefär? 4. Är det värt att köpa en 545IA 2004 eller ska man hålla sig till Maxad 530 iA 2004, M-Pkt? Tackar för alla svar! | |
|
Jag har en 545 och är grymt nöjd med den. Har bara haft den ett par månader iofs. Min bensinförbruking ligger i snitt mellan 1.2-1.3 blandad körning (gasglad), ren stadskörning skulle jag gissa på 1.5/milen. Har inget att anmärka om kvaliten, se bara till att mjukvaran för bilen är uppgraderad. M-paketet kom väl 2005 om jag inte minns fel så det kan vara svårt att hitta en 04a med M-paket ;) |
|
| Kan tillägga också att ren landsvägskörning kan man få ner den till mellan 0.8-0.9l/milen | |
|
M-paket kan eftermonteras i fall så önkas, det kom först år 2005.. Min farbror kör en 545iA och har hunnit med 11.000 mil (07/2004) och han är mycket nöjd.. BMW - Freude Am Fahren //Simon |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.