|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag har handlat på bythjul.com två gånger och blivit nöjd båda gångerna. De har numer en bemannad kundmottagning (telefonist?), som tar betalt, där finns också en liten väntsal medan de monterar däck på din bil. Det är helt nytt och fräscht. Tidigare monterade de inget, och man betalde till lagerkillen... Vad jag lyckades uppfatta av samtalen med andra kunder har de lager någonstans i västsverige. Kanske måste de vässa logistiken, men för mig känns de helt seriösa. |
|
|
Det verkar som att däcken kommer att dyka upp ändå! Från: kundtjanst@bythjul.com [mailto:kundtjanst@bythjul.com] Skickat: den 16 november 2006 20:10 Till: undisclosed-recipients: Ämne: Bythjul.com - Leveransinformation Hej, Tack för att du valt Bythjul.com som din däck- & fälgleverantör. Under oktober och november har alla i vår bransch oerhört mycket att göra. Det gäller också Bythjul.com. Vi jobbar under denna tid 24 timmar per dygn för att hinna med att leverera hjul till våra kunder. Många tusen hjul monteras och skickas varje vecka. Däribland dina. På grund av den långa sköna sommaren och den, näst intill, onaturligt varma hösten har det blivit så att de flesta billister i Sverige inte tänkt tanken på att vinterdäcken ska på även i år. När hela landet sedan förvandlas till snölandskap under en natt blir det totalt kaos på vägarna och folk inser att det är dags att se över vintersulornas kvalitet blir trycket på däckhandlarna helt hysteriskt. Vi vill med detta meddelande informera om att vi fortsätter jobba lika hårt till alla har fått sina vinterhjul. Vissa kunder har fått vänta längre än andra. Av förståeliga skäl är en del oroliga över om däckleveransen dyker upp innan vintern är förbi. Vilket ni inte behöver oroa er över. De kunder som beställt hjul vars varor inte kan levereras på grund av brist och restnoteringar kontaktar vi fortlöpande och erbjuder ersättningsprodukter. Vi önskar er trevlig kväll och tackar återigen för att ni låter oss tillhandahålla era vinterhjul. Hälsningar, Bythjul.com kundtjanst@bythjul.com |
|
| Då verkar dom ju ha blivit betydligt bättre , då kommer jag att handla där igen. | |
| Om man får ett mail en månad efter betalning och beställning, att de kommer skicka leveransen innan vintern är över så skulle jag fortfarande vara orolig... | |
|
Det skulle jag med!!! Tycker detta mail inte är speciellt trösterikt om man fått tre löften om leverans som inte infriats, och dessutom får ställa bilen för att första snön kommit, och då inte ens kunna kontakta leverantören. Klarar man inte att hålla en anständig servicenivå, får man helt enkelt säsongsanställa folk eller tacka nej på en gång i stället för att lova guld och gröna skogar.....som man enligt ovanstående mail vet att man inte kan hålla....Nej, jag är fortfarande klart irriterad för att jag blev satt på pottan när jag var ute i så god tid!!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.