AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
853

Bagageluckan på min 740 åker inte längre ner sista biten

Jag har en BMW 740. I början när jag köpte den så åkte den ner sakat av sig själv men nu antar jag att oljan är slut, vart fyller man på den tittat bredvid batteriet därbak som jag hört men fann inget ställer där att fylla på.

Scheckheft
Länk

Mvh
Scheckheft
Jag är inte den bästa på bilar, kanske får fråga någon som kan visa mig... Men det finns ingen möjlighet, att du kan ta kort på det med en kamera och visa mig på det sättet.
Jag förstår att det är mycket begärt, men kan du och har lust så e jag evigt tacksam annars löser jag det på något sätt

tack så mycket

Scheckheft
Hej
La upp en bild i min blogg:
Länk
Bilden finns i bloggen bara idag så passa på att ladda ner den.

Mvh
Scheckheft
tack så himla mycket

WA
2.343
WAN
BMW F01 760i-10 Individual Alpina 21,Dodge Viper 06
använd bar bild har också letat men ej hittat pumpen tack tack.

Länk
Scheckheft
Hej
Indika: läser i en annan tråd att du äger en BMW 740 av årsmodell 96? Om det stämmer så har du endast en softclose automatik på din bagagelucka, dvs en elmotor som hjälper till att stänga själva luckan den sista biten. Automatisk öppning och stängning kom först med faceliften, dvs sensommaren 98 och årsmodell 99. I så fall kan du helt bortse från bilden jag lagt upp. Du kommer inte att hitta pumpen i din bil.
Om du har problem med softclose automatiken kan felet vara något helt annat. Gör gärna sökning här på "softclose" så har du en hel del läsning.
Uppdatera gärna din användarprofil och skriv vilken bil du äger och årsmodell. Så undviker vi missförstånd.

Mvh
Scheckheft
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.