|
|
|
|---|---|
|
Hejsan Jag har en Bavaria stereo i min 325 -92. Tänkte nu plocka ur den för att sätta i min cd. Med instruktionsboken så följde det bara med en nyckel för att plocka ur apparaten. Jag blev inte klock på hur man skulle få ur stereon så ni kanske har några tips?=) /Magnus Beast no.7 | |
|
Om du har en likadan Bavaria stereo som det satt i min 525:a, dvs det finns två hål på vardera sida om fronten så är det bara att sticka in två spikar eller dylikt och sen bara dra ut stereon. Lite knep å knåp så ska det nog gå bra. mvh André |
|
|
Vänta nu. De kan även vara som de var på min 850 jag hade tidigare. De var små j**la insexor som skulle skruvas loss, dom sitter förvisso där du beskriver, men de var inte lätt att se att de var insexor. Bara ett tips om de kan vara samma lösning. |
|
Jorma Tiainen |
Om det betyder nått kan ju jag öppna truten... Nästan det bästa man kan använda om man inte har orginal-urtagnings grejor.. Man tar ett bågfilsblad å bryter det på mitten å lirkar in dom, med dom oskadade sidorna först. Sen e det bara p lirka å dra.. Men det e ju jag det.... Funkar alltid för mig!! Tack för ordet.. |
|
Har för det mesta gjort liknande som jorma, men med stereon på 850 jag hade var det som sagt insexor, så jag hade kunnat lirka till fan kom och avlöste mig. |
|
Jorma Tiainen |
B10Biturbo!!! Rolig du.. Kom aldrig fan till dig?? Jag fick en uppenbarelse: Han sade: -använd det här å så gav han mig bladet.. Men som du säger!! Men 850, e inte dom lite mer avancerade än en 325?? Det e ju lite mer bil iaf å det kan innebära mycket.. Jag drömmer själv att en dag kunna framföra en briljantröd 850... Man kan ju alltid drömma... jag anser att 850n e bland dom snyggaste bilarna... Sicka linjer, mmmmm!!! Men det med bågfilsbladet har funkat för mig med näatan alltid!!! |
|
Biturbo Det var precis som du sa, upptäckte det oxå nu helgen efter en himla massa bändande osv...lyckades iaf inte skada inredningen som tur var. Jaja, nu vet man att de är skruvade med insexor iaf;) Ha de /Magnus Beast no.7 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.