|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag har en e39 sedan som skulle må bra av att få lite mörkare bakrutor. Nu undrar jag om det är nån som har erfarenhet av proffstoning, färdig skuren solfilm som man monterar själv eller plexiglas toning??? Är det nån som använt nåt alternativ och kan lämna tips, pris etc? Tacksam för svar! | |
|
Hej för 10 år sedan hade jag hade en bil med plexi,det var väldigt skrammligt skivorna var fästade med en klips och dubbelhäftande tejp vilka lossnade titt som tätt,stod ut i ett par månader lämnade sedan bilen till mr cap för montage av solfilm. Lars |
|
| Helt klart solfilm... | |
| kör på solfilm. tar väl längre tid att sätta dit men när det väl sitter där så är såå mycket bättre än plexi. | |
|
sätt solfilm, men lät någon firma eller så göra det åt dig. plexi är nog inte att rekommendera då du inte kommer kunna ta ner rutorna på de ställen där filmen sitter. // M.v.h. Daniel |
|
|
Jag har plexi och är nöjd med dom. Alternativet med solfilm, om man låter det göras av proffs, blir minst lika bra men med en betydligt större kostnad. /Gunnar /Länk |
|
|
Jag har plexi och är mycket nöjd. Snyggare hade jag inte fixat själv.. Klart godkänt. //amullo --- |
|
|
..plus att om man har hund (vilket jag hade) så kommer han inte åt värmeslingorna på bakrutan. /Gunnar /Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.