|
|
|
|---|---|
|
Jaaapp Idag hämtar ja min 523 sedan från 99 Ska bli kul att ha en bmw, har väll kört bmw kanske 5-6 ggr o det är härliga bilar. Denna har bara rullar 4900 mil. Jag blir 3:e ägaren. bilen har ägts av tjejens föräldrar sen ny. Fastnade för just denna pga låga milen o låga priset men oxå för hur fina e39 orna är. ska bli kul | |
| ojojoj bara 5K mil hur mycke fick du slanta ? | |
|
Grattis! Lycka till med bilen! "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
|
120 000 kr Tycker det var ganska nice pris. Ja hoppas man ja blir nöjd med BMW |
|
| hoppas du blir nöjd med den.. har en sådan i familje och tycker att dem är kanon.. gillar speciellt motorn | |
|
Hej och Lycka Till med nya bilen! Det var väl du som valde mellan en V*lv* och BMW:n? Glad att du tog ditt förnuft till fånga och valde en riktig bil. gorth |
|
| Ja den går ju fint | |
| 120000:-? Damn det var högt för 99'a. Själv sålde jag nyligen min läckra 323-E46 Alpina optik (svart) för strax under 90000:- Visserligen inga 4900 mil men en 323 E46 har ändå bättre begagnadspris än en 523 E39. Hur som helst, grattis och lycka till. :) | |
|
Kul, 523or är fina, tycker jag. Motorn är riktigt bra om än ingen sportprestanda. Mycket nöje! /Mattias |
|
|
Grattis till den nya bilen. 170 hk räcker långt och det är en härlig bil. :) Mvh Mikael |
|
|
Jag har aldrig varit så nöjd med en bil, som med min e39:a, har haft den snart sex år nu, och rullat 34000 mil. BMW CS #5206 |
|
|
Thanks Ja det är ju skillnad från s60:n ja hade samma antal hästar o samma vrid men BMW:n känns starkare o på nått sätt lyxígare, mer genomtänkt kanske. Angående priset så ligger de runt 150 när man kollar på blocket me samam antal mil |
|
| jag köpte 523 -97 för 39.500 igår, skönheten och odjuret? ;) | |
|
ja denna har regnsensor 18 tums fälgar på s däck o 16 på vinter. Verkar vara en rolig bil att gasa på snön med :-p |
|
|
Aa man saknar ju sin 523:a de gör man :( ///Schumi |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.